Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   problemen thuis zorgt voor problemen relatie... (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1897179)

Pancakelover 13-01-2015 14:11

problemen thuis zorgt voor problemen relatie...

Even kort samengevat ik heb heel veel problemen op mijn bordje gekregen de laatste tijd (en heb dat nu nog steeds) waardoor de zelfverzekerde en blij ik is veranderd in een bange en verdrietig wat ik nu ben....

Hierdoor leg ik (dat heb ik zelf ook door) veel druk op de relatie en ben ik maar opzoek naar bevestiging..., ik heb al een paar keer met haar gepraat en elke keer zegt ze dat er niks aan de hand is en dat ik me geen zorgen moet maken...

Maar ik ben nu 2 dagen ziek en gister werd ze boos op me omdat ik iets doms had gedaan (maar het was iets kleins) hierdoor is de angst dat ze me niet meer leuk vindt alleen maar groter want eerst stuurde ze nog heel veel hartjes en kon ik nog een normaal gesprek beginnen op bijv whatsapp maar nu reageert ze heel ongeinteresserd en kortaf en geen enkel hartje of whatever op dingen als 'ik hou van je' wordt niet meer gereageerd en elke keer zegt ze de afspraken af...

Morgen ga ik met haar praten over wat MIJ nou precies dwarszit en dat ik professionele hulp ga zoeken maar wat vinden jullie van haar gedrag...? ik voel me er namelijk aardig rot bij

Elin3 13-01-2015 15:28

Misschien heeft zij ook een baaldag of neemt ze uit zelfbescherming afstand van je omdat je problemen te lastig voor haar zijn. Praat er met haar over, vraag hoe zij er in staat. Focus niet alleen op je eigen zielig-zijn, maar vraag ook hoe het met haar gaat en geef haar de ruimte om te bedenken wat zij met jouw situatie wil.

Pancakelover 13-01-2015 15:40

Dat probeer ik haar ook te geven Elin....
Maar dan moet ze wel WILLEN praten en dat is nou het probleem...

Elin3 13-01-2015 16:07

Tsja als ze niet wil praten (op lange termijn, dus meer dan één of twee dagen) maakt dat het erg lastig...

Reverend 13-01-2015 16:10

Sowieso lijkt het me geen vruchtbare relatie als ze geen zin heeft om te praten met haar vriend.

Pancakelover 13-01-2015 16:47

tja toch ga ik maar proberen om te kijken wat er nou is, want het is echt na die ruzie...
En ze is echt alles voor me

Paranoide 13-01-2015 21:30

Gezien je eerdere topic gok ik dat ze er geen zin meer in heeft omdat je erg clingy bent. Lullig dat dat duidelijk wordt op een moment waarop je 't moeilijk hebt, maar 't is niet anders.

Eerst leren om zelf gelukkig te zijn. Continu om bevestiging vragen is irritant.

EZBlade 14-01-2015 13:18

Citaat:

Pancakelover schreef: (Bericht 33720844)
En ze is echt alles voor me

Dit is ook niet de meest handige insteek natuurlijk...

Pancakelover 14-01-2015 19:31

Nou hehe eindelijk kunnen praten en alles bleek en groot misverstand te zijn :D
Allebei verkeerd dingen opgevat en alles weer goed gemaakt...
Precies vertelt WAT er nou aan de hand is en waarom ik me dan ook zo raar gedraag en na alles te hebben gezegt enorm opgelucht vooral met de woorden dat ze achter me blijft staan :)
Intussen ga ik zoals Ezblade ookal zegt werken aan mij zelf ;)
Psychiater desnoods maar dit is 1 last minder

Groetjes

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:02.