Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Psychologie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=51)
-   -   Hardlopen en nagekeken worden (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1897231)

TresCoolxx 15-01-2015 18:07

Hardlopen en nagekeken worden

Hallo allemaal

Wat mij opvalt tijdens het hardlopen zie ik vaak dat ik nagekeken word, maar waarom worden alleen kinderen nagekeken en volwassenen niet??

Pluis 15-01-2015 18:40

Hoe kom je erbij dat volwassenen niet nagekeken worden? Volgens mij wordt iedereen wel nagekeken tijdens het hardlopen, domweg omdat het afwijkend gedrag is: de meeste mensen fietsen, rijden auto of lopen gewoon, en iemand die hardloopt trekt dan de aandacht (het geluid van het rennen, opvallende kleding, het zien van een stuiterend mens)

TresCoolxx 15-01-2015 19:35

Citaat:

Pluis schreef: (Bericht 33722016)
Hoe kom je erbij dat volwassenen niet nagekeken worden? Volgens mij wordt iedereen wel nagekeken tijdens het hardlopen, domweg omdat het afwijkend gedrag is: de meeste mensen fietsen, rijden auto of lopen gewoon, en iemand die hardloopt trekt dan de aandacht (het geluid van het rennen, opvallende kleding, het zien van een stuiterend mens)

Hahaha stuiterend mens

Durian 15-01-2015 20:09

Misschien ben je wel zeer aantrekkelijk? :herp:

Daantje_0705 15-01-2015 21:11

Ik kijk vast ook wel eens maar dan meer uit respect, zeker met dit weer::o

Erturkoetjelief 17-01-2015 08:14

Ik kijk hardlopende kinderen en mannen niet na. Hardlopende jonge vrouwen wel. Je stelling is dus onjuist.

Reverend 17-01-2015 15:43

Dat is wat je wilt zien, eigenlijk is het niet zo.

Somegras 09-02-2015 23:29

Ik merk het zelf ook, ik ben zestien jaar oud. De meeste mensen kijken je aan of je wel helemaal goed bent als je aan het hardlopen bent. Ik denk dat het gewoon de onsportieve mentaliteit van tegenwoordig Is, gewoon niks van aantrekken en je ding doen!

Reverend 10-02-2015 17:19

Citaat:

Somegras schreef: (Bericht 33735068)
Ik merk het zelf ook, ik ben zestien jaar oud. De meeste mensen kijken je aan of je wel helemaal goed bent als je aan het hardlopen bent. Ik denk dat het gewoon de onsportieve mentaliteit van tegenwoordig Is, gewoon niks van aantrekken en je ding doen!

Ik denk eerder dat mensen zoals jij zichzelf aanpraten dat ze nagekeken worden omdat dat het doel is van hun hardlopen. Ze doen het niet om gezonder te worden, ze doen het om aan andere mensen te laten zien hoe gezond ze wel niet zijn.

-Marleen 10-02-2015 17:32

Citaat:

Reverend schreef: (Bericht 33735326)
Ik denk eerder dat mensen zoals jij zichzelf aanpraten dat ze nagekeken worden omdat dat het doel is van hun hardlopen. Ze doen het niet om gezonder te worden, ze doen het om aan andere mensen te laten zien hoe gezond ze wel niet zijn.

Nou je kunt ook gewoon zeggen ik loopt hard en dan niet gaan hardlopen. Geloven mensen ook wel, of gewoon foto's op insta in je hardloopkleren ;)

-Marleen 10-02-2015 17:32

Bij mij lachten de wegzaamwerkmensen mij uit toen ik aan het hardlopen was :(

Woyt_oud 10-02-2015 17:58

Wat maakt het uit dat mensen naar je kijken als je aan het hardlopen bent? Als je dat niet wilt, moet je maar stoppen of op een hardloopband thuis gaan hardlopen denk ik.

Ik denk overigens ook dat er naar iedereen gekeken wordt, niet naar een specifieke doelgroep.

Daantjer 10-02-2015 18:30

Ik denk constant dat mensen die hardlopen niet goed zijn. Ik ben ze alleen 10 seconden later weer vergeten, behalve dan die idioten die 's avonds laat gaan rennen. Teringlijers begrijpen niet dat ik ze niet kan zien, dus alleen maar kan scheppen met mijn brakke fiets.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:34.