![]() |
Hardlopen en nagekeken worden
Hallo allemaal
Wat mij opvalt tijdens het hardlopen zie ik vaak dat ik nagekeken word, maar waarom worden alleen kinderen nagekeken en volwassenen niet?? |
Hoe kom je erbij dat volwassenen niet nagekeken worden? Volgens mij wordt iedereen wel nagekeken tijdens het hardlopen, domweg omdat het afwijkend gedrag is: de meeste mensen fietsen, rijden auto of lopen gewoon, en iemand die hardloopt trekt dan de aandacht (het geluid van het rennen, opvallende kleding, het zien van een stuiterend mens)
|
Citaat:
|
Misschien ben je wel zeer aantrekkelijk? :herp:
|
Ik kijk vast ook wel eens maar dan meer uit respect, zeker met dit weer::o
|
Ik kijk hardlopende kinderen en mannen niet na. Hardlopende jonge vrouwen wel. Je stelling is dus onjuist.
|
Dat is wat je wilt zien, eigenlijk is het niet zo.
|
Ik merk het zelf ook, ik ben zestien jaar oud. De meeste mensen kijken je aan of je wel helemaal goed bent als je aan het hardlopen bent. Ik denk dat het gewoon de onsportieve mentaliteit van tegenwoordig Is, gewoon niks van aantrekken en je ding doen!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bij mij lachten de wegzaamwerkmensen mij uit toen ik aan het hardlopen was :(
|
Wat maakt het uit dat mensen naar je kijken als je aan het hardlopen bent? Als je dat niet wilt, moet je maar stoppen of op een hardloopband thuis gaan hardlopen denk ik.
Ik denk overigens ook dat er naar iedereen gekeken wordt, niet naar een specifieke doelgroep. |
Ik denk constant dat mensen die hardlopen niet goed zijn. Ik ben ze alleen 10 seconden later weer vergeten, behalve dan die idioten die 's avonds laat gaan rennen. Teringlijers begrijpen niet dat ik ze niet kan zien, dus alleen maar kan scheppen met mijn brakke fiets.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:34. |