![]() |
Enquete Economie Project
Hallo Iedereen!
Voor mijn economie project moeten we een app ontwikkelen. Wij hebben een app bedacht waarin je snel een klusje in de buurt kan vinden om wat geld te verdienen. Zouden jullie alsjeblieft onze enquete van 4 vragen (duurt 30 seconden) willen invullen. Je zou ons erg helpen! Ook reacties over het idee zijn welkom. https://klusjesapp.typeform.com/to/QaZPPm Alvast Bedankt, Roman |
Ik vind de vraag over wat je wilt verdienen nog wat vaag; dat verschilt naar mijn mening per leeftijd en met wat je doet. Doe je lichamelijk zwaar werk dan mag je van mij best wat meer verdienen.
Misschien een idee als de mensen die klusjes aanbieden er bij kunnen zetten hoeveel ze er voor willen geven? Dan kunnen de mensen die klusjes willen doen zelf kijken of ze het voor dat geld willen doen. |
Bedankt voor je antwoord! Dit was inderdaad ook de bedoeling. Alleen we probeerde een beetje een algemeen beeld te krijgen hoe er over gedacht werd. Ik zal het straks aanpassen in de enquete.
|
Wat, je gaat de enquete tijdens het onderzoek aanpassen? Nee, goed onderzoek dit :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:18. |