![]() |
Zwanger?
Ik had vandaag geneukt met een jongen. Mijn ouders vonden een dicht pakje condoom op de vloer. Want ze weten dat helemaal niet. Alleen ik ben erg onzeker... We hadden wel een condoom gebruikt maar hoe weet ik of ik wel of niet zwanger ben? Het was erg donker dus ik ben niet zeker over dit...
|
Wie heeft het condoom omgedaan? Hij? Als een condoom scheurt, dan kom je daar wel achter ( en anders hij wel). Bij goed gebruik word je echt niet zwanger. Als je dat zeker wil weten kun je de volgende keer zelf het condoom om doen.
Als je echt twijfelt kun je vandaag ook nog een morning after pil halen bij de apotheek ( die kun je gewoon kopen zonder recept) Ben je al aan de pil? |
Hoe bedoel je precies "het was erg donker"? Weet je niet zeker of jullie een condoom gebruikt hebben? Dat is niet zo handig hè :D
Wat Pluis zegt verder. |
Zo veel topics maken over of condooms wel veilig zijn en dan dit :D :')
|
Citaat:
|
Uh laten met "het was erg donker" bedoel ik een wc hokje. Hey ! Het was dit of een garage in het bos xD
|
A: ik zag hem gelukkig het condoom om doen.
B: ik had hem van te voren gerukt met 1 hand. Maar daar zat nog een heel klein beetje vocht van hem op. Als dit per ongelijk een beetje in mij komt, kan dit dan ook lijden tot zwangerschap? Een beetje is echt 1 dun streepje voorvocht. |
A: ok
B: Nee daar word je niet zwanger van. |
Volgens mij is het wel mogelijk zwanger te raken van voorvocht, alleen als ik het zo hoor lijkt de kans me enorm klein, zitten weinig zaadcellen in voorvocht meestal.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:31. |