![]() |
pijntjes na seks?
Hoi iedereen,
Is het normaal om na seks bestwel pijn te hebben? De opening wordt dan helemaal dik bij mij, best irritant.. Is dit normaal of zijn er manieren om het te voorkomen? Groetjes! |
Veel glijmiddel gebruiken kan baten (y)
|
Das een goeie dankje! We gebruiken wel veel spuug tho, maar glijmiddel kan miss beter zijn
|
Hangt een beetje van de dikte van de jongen af. maar als het indeed daar door komt dan is glijmiddel een goede oplossing. Of anders een ander standje
|
Er zijn inderdaad vrouwen die niet nat genoeg worden, dan is glijmiddel of spuug een goede oplossing. Maar voor verreweg de meeste meisjes geldt dat niet, en hebben ze gewoon seks waar ze eigenlijk niet opgewonden genoeg van raken. Daar zou ik 't eerst naar kijken.
Wat ook nog niet genoemd is: misschien heb je een sperma- of latexallergie? |
Bedankt voor de reacties! Ik weet zelf niet of ik nat genoeg wordt, maar volgensmij wel. soms heb ik wel wat moeite met op gang komen though. En hij is wel dik ja, maar daar ligt het denk ik niet aan, zou het waarschijnlijk ook hebben als hij wat dunner was. Een allergie zou ik niet weten, lijkt me wel sterk maar wie weet ;o
Vaak dan als we er even mee stoppen endan weer willen beginnen doet het super veel pijn ineens >< Volgende keer meer glijmiddel gebruiken sowieso! Edit: Ik krijg geen uitslag ofzo dus ben waarschijnlijk niet allergisch |
Dan is het waarschijnlijk glijmiddel, of een irritatie van de vaginale ingang of de verkramping van de spieren. Er moet een kind doorheen, dus zelfs een (hele)dikke penis moet dan gewoon kunnen mits je ontspannen bent
|
Citaat:
Maar soms heb ik het niet, dus het is wel vaag |
Probeer uit te zoeken wat je doet, hoe je het doet en vergelijk dan met de keren dat het wel pijnlijk is.
Het gebruik van glijmiddel kan wel voor wonderen zorgen. |
Citaat:
|
Rustig aan beginnen niet meteen full speed er in rampetampen, en glijmiddel zal denk ik wonderen doen ja, probeer het is :).
|
Ik raad je ook aan EENS glijmiddel te proberen.
|
oke doe ik dank jullie wel :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:30. |