Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Weinig seksuele opwinding (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1897349)

NOGEX 20-01-2015 13:19

Weinig seksuele opwinding

Hey, ik ben 22j, sinds kort een nieuwe relatie, niet om te stoefen, maar echt een knap meisje!!
Ik ben niet echt tevreden met de grote van mijn penis, maar dit heeft denk ik er vrij weinig meer mee te maken, de eerste keren dat we vrijden schaamde ik me wat, maar dat is nu van de kant.

nu over naar het probleem:
we slapen vb snachts samen, smorgens wordt ik regelmatig met de ene ochtenderectie na de andere, wanneer we wat liggen te prutsen aan elkaar wordt mijn penis gewoon niet stijf... :/
als hij dan uiteindelijk stijf wordt, en we beginnen te vrijen, dan wordt ie gewoon terug na enkele minuten slap.. ENORM frustrerend.. bij mijn voorgaande relaties had ik dit probleem NOOIT!

iemand die raad weet??

DaichiDechu 20-01-2015 16:14

Zenuwachtigheid? Stress? Genetica? het kan zoveel zijn!

1337Gamer 20-01-2015 23:14

Misschien tijd om uit de kast te komen dan?;)

Pluis 21-01-2015 06:51

Klinkt alsof je wel opgewonden raakt, maar dat dit meisje zo leuk is dat je er zenuwachtig van wordt. Geeft niks, dat wordt vanzelf beter, vooral als je gewoon over kunt praten samen.

NOGEX 22-01-2015 13:39

Citaat:

1337Gamer schreef: (Bericht 33725280)
Misschien tijd om uit de kast te komen dan?;)

laat domme commentaar maar achterwege.. ;)

Citaat:

Pluis schreef: (Bericht 33725450)
Klinkt alsof je wel opgewonden raakt, maar dat dit meisje zo leuk is dat je er zenuwachtig van wordt. Geeft niks, dat wordt vanzelf beter, vooral als je gewoon over kunt praten samen.

Tsja, probleem is als het 1x mislukt, wordt het de 2de x moeilijker door onzekerheid enzo natuurlijk.. als dit probleem meerdere keren achter elkaar is voorgevallen...
wetende dat ik normaalgezien helemaal niet slecht ben in bed (niet om te stoefen ofzo, maar dat is wel goed aan te voelen als je meerdere relaties hebt gehad natuurlijk)

ik maak me vooral ook druk doordat mijn vriendin uit een relatie van 7 jaar komt, die gast natuurlijk alles weet over haar wat ze graag heeft en niet graag heeft, ... die zijn volledig ingespeeld op elkaar natuurlijk na 7 jaar.. ik denk steeds hoe kan ik daar tegen op.. want ze is 21, heeft weinig of geen ervaring met andere kerels, dusja..

Elin3 22-01-2015 13:48

Citaat:

NOGEX schreef: (Bericht 33726166)
laat domme commentaar maar achterwege.. ;)

Tsja, probleem is als het 1x mislukt, wordt het de 2de x moeilijker door onzekerheid enzo natuurlijk.. als dit probleem meerdere keren achter elkaar is voorgevallen...
wetende dat ik normaalgezien helemaal niet slecht ben in bed (niet om te stoefen ofzo, maar dat is wel goed aan te voelen als je meerdere relaties hebt gehad natuurlijk)

ik maak me vooral ook druk doordat mijn vriendin uit een relatie van 7 jaar komt, die gast natuurlijk alles weet over haar wat ze graag heeft en niet graag heeft, ... die zijn volledig ingespeeld op elkaar natuurlijk na 7 jaar.. ik denk steeds hoe kan ik daar tegen op.. want ze is 21, heeft weinig of geen ervaring met andere kerels, dusja..

Sommige stellen raken na lange tijd in een sleur, grote kans dat haar seksleven met haar ex op ten duur ook niet meer zo spannend was. Laat je daar dus absoluut niet door beïnvloeden.

WolterB 22-01-2015 14:05

Vooral niet te druk over maken. Als je er steeds mee bezig bent wordt het er niet beter en vaak alleen maar slechter op.

Reverend 22-01-2015 16:40

Je moet proberen haar meer als een object te zien.

demar19 23-01-2015 14:17

gewoon over gaan op mond en handwerk bij haar en dan wordt ie vanzelf wel weer hard

De Ziener 21-02-2015 23:13

Hallo NOGEX,
Ik deel het advies van Pluis, en voeg dar nog het volgende aan toe.
Namelijk de indruk te hebben, van zulk een verliefdheid, dat je vreest niet aan haar behoeften te kunnen voldoen. :lief: En daardoor de kans loopt om haar te verliezen.
Ook mijn advies luidt "stop met focussen op seksuele prestatie, laat in vertrouwen op de liefde de natuur zijn gang gaan. Dan vallen de remmingen vanzelf weg
Veel geluk samen, De Ziener.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:56.