![]() |
Ervaringen EF?
Hoi
heeft iemand ervaringen met ef? alvast bedankt |
Hoi! Sorry voor m'n late reactie. Het leven is druk. Ik zit hier dus ook via EF. Als je wil kan ik je in een priveberichtje even doorsturen wat ik er tot nu toe van vindt. Ik zou het graag hier neerzetten maar dat doe ik toch voor de zekerheid even niet in verband met mijn huidige verblijf. Mocht het gevonden worden dan wordt het vast niet op prijs gesteld. Er zal ook wel een reden zijn waarom je haast geen reviews vind.. Ik doe geen UF year dus ik kan je daar niet veel over vertellen. Laat maar even weten :)
|
De werkwoorden zijn er niet zo belangrijk in ieder geval.
|
Citaat:
Ik bericht je nu gelijk |
Hey - ik heb een vriendin die nu op uitwisseling is met EF. Ze heeft wel een leuk jaar maar verder geen begeleiding enzo. Dus ze is niet heel tevreden.
Ik ben zelf op uitwisseling met AFS, maar in Brazilie. Ik doe hier heel veel met mijn gastgezin maar ook met de AFS vrijwilligers die heel veel organiseren. Wil je absoluut in Engeland studeren? Er zijn heel veel andere landen waar je heen kan - ook voor je Engels. Saar in Brasil |
Hey saar!
Ja, ik wil inderdaad graag naar Engeland. |
Succes - hoop dat het leuk wordt. Weet je welke universiteit je daarna wil gaan doen?
Ik ga straks eerst weer in Nederland studeren maar wil zeker een semester ergens anders doen als het kan. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:35. |