Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Subtiel iets vragen maar hoe?! (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1897460)

Silvergirl98 25-01-2015 20:57

Subtiel iets vragen maar hoe?!

Heee,
Vorig jaar zag ik op de kermis een best wel hele leuke jongen tegen. (Yes, love at first sight :) ) maar het bleef alleen bij wat kijken. Later ben ik erachter gekomen wie het is en dat hij het broertje is van een collega van mn zus. Snap je m nog? ;p En later kwam ik hem nog eens tegen bij mij in de kerk (geen vooroordelen, thnx :) ) Zo ook vandaag. Jammer genoeg weer nix bijzonders hoor, alleen heel kort wat oogcontact wat waarschijnlijk voor mij heel veel betekent en voor hem wss helemaal nix omdat hij geen idee heeft wie ik ben. Maar nadat ik hem vandaag weer gezien heb na n lange periode weet ik toch wel bijna zeker dat ik echt actie moet ondernemen, omdat hij zo leuk is! Maar ik heb dus plan A: Hem heel creepy opeens een bericht sturen met dat ik gwn eerlijk toegeef dat ik hem wel n leuke jongen vind en of hij t leuk vindt om iets leuks te doen. Gwn straight to the point. Of is dit iets te creepy? En plan B is dat ik aan me zus toegeef dat ik m een best wel leuke jongen vind en of zij iets via haar collega iets kan doen.. Maar ik heb dit liever eigenlijk niet want zodra ze het weet ben ik niet meer veilig thuis hahah. Of zijn er nog betere plannen? Ik weet t echt niet meer? Hulp is echt meer dan welkom hahah :p

Qimm 25-01-2015 22:25

Of plan C, praat eens met hem. Dan kun je er ook meteen achter komen of hij inderdaad zo leuk is als hij lijkt. Zo ja, door met plan A

ZaadPlantje 25-01-2015 22:28

Citaat:

Qimm schreef: (Bericht 33727726)
Of plan C, praat eens met hem. Dan kun je er ook meteen achter komen of hij inderdaad zo leuk is als hij lijkt. Zo ja, door met plan A

+1

Silvergirl98 25-01-2015 22:35

Ik kan jammer genoeg niet met m in real life praten.. :( de volgende keer dat k m weer zie is was over n maand pas..

fire24 26-01-2015 14:02

Hoezo kan je dan niet in real life met hem praten? In die maand heb je tijd genoeg om je helemaal kapot te stressen over wat je gaat zeggen en hoe je dat gaat doen...

Ik zou zoals Qimm ook al zei gewoon eerst praten met hem en dan kom je er ook achter of hij inderdaad zo leuk is. Want je kunt denken dat iemand best leuk is maar daar kun je je altijd in vergissen.

bierkoning 26-01-2015 15:01

Gewoon zeggen tegen hem. Dan is het gewoon duidelijk!

Reverend 26-01-2015 15:22

Citaat:

Silvergirl98 schreef: (Bericht 33727740)
Ik kan jammer genoeg niet met m in real life praten.. :( de volgende keer dat k m weer zie is was over n maand pas..

En je bent over een maand je stem kwijt?

Silvergirl98 27-01-2015 15:27

*HUGE UPDATE*

Wow er is zoveel gebeurd in 2 dagen! Ik heb hem uiteindelijk maandag toegevoegd via facebook en tot mijn verbazing accepteerde hij m en begon hij t gesprek! ;o En vanaf toen hadden we een gesprek tot wel 's avonds 10 uur! (3 kleine pauze's) Naar mijn gevoel klikt het wel, zo goed zelfs dat we morgen al gaan afspreken en op a first date gaan.. hahah wat kunnen sommige dingen snel gaan:p Ik weet dat sommige mensen vast wel zullen zeggen dat het te snel is, maar hoezo? Wij willen elkaar gewoon echt goed leren kennen en wel snel hahah :) Maar thnx voor jullie advice!

Qimm 27-01-2015 17:33

Super toch (y)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:25.