![]() |
Fondsenwerving voor vrijwilligerswerk Tanzania
Deze zomer ga ik, samen met een vriendin, een maand naar een weeshuis in Tanzania. Hiervoor moeten we een groot bedrag bij elkaar krijgen. Heeft iemand nog goede ideeen om geld te verdienen of weet iemand wat voor soort bedrijven misschien geld zouden willen sponsoren?
Groetjes! |
Toen ik naar Bosnië ging, zijn er een aantal dingen gedaan.... met gesponsorde ingrediënten werden er tijdens de schoolpauze wafels gebakken en verkocht, er is een sponsorfeest gehouden, we kregen de ruimte, dj en het licht van een discotheek gesponsord en moesten de helft van de opbrengst van de drank betalen, de andere helft en de entreegelden mochten we zelf houden. Mensen hebben lege flessen ingezameld, familie en vrienden aangeschreven, een autowasevenement georganiseerd. Tegen een kleine prijs een middagje theater verzorgen bij gehandicapten/kinderen/ouderen. We zaten rond de kerst en verkochten zelfgemaakte kerstengeltjes.
Alles is mogelijk. |
Ik wil Sören wel een paar maanden doneren!
|
Een sponsorloop? Je gaat met zoveel mogelijk kinderen rondjes lopen/rennen en dan kunnen famillie en vrienden een bepaald bedrag per rondje geven.
|
Webcammen met vieze mannen.
|
Pannenkoeken bakken en verkopen, kaarten maken en verkopen, lege flessen inzamelen en inleveren, vrienden en familie vragen of ze gewoon iets willen bijdragen?
|
Bedankt voor de tips!
|
Game-marathon organiseren, broodjesverkoop, sneeuwschuifactie, in de lente bloembollen verkoop, auto's wassen, lokale bedrijven om sponsoring vragen, verkoop van oude spullen via een marktje of marktplaats, filmavondjes organiseren (bijv. voor x aantal euro een avondje filmd kijken met onbeperkt popcorn), bingo houden, zip-your-lip-achtige dingen, kinderniddag organiseren, kinderen schminken in de stad, ..
|
Bloembollen plant je in het najaar hè? ;)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:47. |