![]() |
naaktzwemmen
In Duinrell in wassenaar heb je ieder jaar een dag naaktzwemmen, en misschien zijn er nog meer zwembaden die zoiets doen
Nou ben ik wel een klein beetje onzeker over mezelf maar het lijkt me wel cool om dat eens mee te maken. Gewoon een keer durven doen en als je er eenmaal bent val je toch niet meer op in je nakie. Nou vraag ik me af, je moet in het bezit zijn van een naturisten ledenpas om erin te mogen en die heb ik niet. En ik ken niemand die met me mee zou willen naar zo'n dag. Dus hoe kom ik aan zo'n ledenpas zonder dat mijn ouders erachter komen ? En is er iemand die met me mee zou willen, Liefst uit de omgeving leiden-den haag ? Lijkt me toch iets prettiger dan dat je helemaal alleen bent. Ik ben weleens in mijn eentje op het naaktstrand geweest maar dat was geen success. Allemaal ouwe duitse wijven met hangtieten, |
Ten eerste: reken er maar op dat bij naaktzwemmen in een zwembad er ook vooral 'oude' mensen zijn :p
Ten tweede: zo'n pasje kun je alleen krijgen door lid te worden/zijn van de Naturisten Federatie Nederland (NFN). Dat kan hier: www.nfn.nl/lid-worden Je ontvangt dingen per post. Maar waarom zouden je ouders het per se niet mogen weten? Om te beginnen heeft naturisme niets met seks te maken, als je daarvoor gaat, dan heb je wel kans dat dit niet op prijs wordt gesteld ;) |
Ja er zullen ook oude mensen zijn, maar ik verwacht in zo'n zwembad met supersnelle glijbanen eigenlijk meer gezinnen met jongeren van mijn leeftijd... Ik ga ook niet voor seks, maar het oog wil ook wat :)
Maar ik ben er nooit geweest dus misschien heb je gelijk van die ouwe mensen.... Lidmaatschap betalen voor zo'n kaart vind ik niet zo erg, maar mijn ouders hoeven het verder niet te weten wat ik allemaal uitspook , die vinden nusisten maar raar volk. |
Citaat:
Maar laat even weten hoe het was als je bent geweest! |
Ik snap, en ik vind het zelf ook wel eng hoor. En spannend tegelijk. En wat bijv als je een stijve krijgt ?
Is er iemand hier die er weleens geweest is die wat meer kan vertellen ? Lopen er idd alleen maar ouwe mensen en jonge kinderen of ook jongeren ? En is er iemand die het ook zou willen proberen maar die niet goed durft in zijn eentje ? Hoeft niet perse in het tikibad te zijn, dan heb je ook geen gedoe met zo'n pasje. |
Citaat:
Veel andere zwembaden eisen bij naaktzwemmen ook een pasje hoor, dus informeer van tevoren goed. Het is ook een beetje om een drempel op te werpen voor viezeriken ;) |
Ik ga dit topic verplaatsen naar Vrije Tijd, ik denk dat het daar beter past :y
|
Citaat:
|
Blote mensen zijn helemaal niet charmant!
|
Hallo Janplezier klopt dit jaar is het weer in Duinrell in December ik ga er ook altijd alleen heen dus als je wilt kun je met mij mee gaan ik woon in lieren maar we kunnen elkaar ontmoeten in wassenaar
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:05. |