![]() |
Hoe krijg ik reacties op dit forum?
Moet iemand nou echt eerst op iemand gereageerd hebben voordat iemand een reactie krijgt?
Ik heb een gedicht gepost, ik betwijfel of ik ook maar 1 reply krijg. Waarom? Omdat ik nog op niemand heb gereageerd, en zodra ik op mensen ga reageren zul je zien dat ze het uit beleefdheid ook maar op mij reageren. Waar ik dus eigenlijk over praat is het "jij vind mijn tekening mooi, dus ik de jouwe" principe. Beetje zielig denken jullie ook niet? Nu moeten jullie niet gaan denken dat ik een newbie ben en niet weet waar hij het over heeft, dat weet ik juist wel. Ik heb hier namelijk al onder verschillende namen iets geplaatst, maar de meeste zakten naar beneden met 0 replys. Ik heb ook met een naam weleens op andere gereageert, en je raad het al, die ging omlaag met de replys van die mensen. Ik zeg ook niet dat het altijd gebeurd, maar er zijn hier wel veel mensen die pas op iemand reageren als zij dat bij hun hebben gedaan. Nahja, ik denk dat jullie wel begrijpen wat ik bedoel. Ik zeg dus niet dat iedereen het doet, maar wel heel veel mensen. |
helemaal gelijk heb je. Ik merk het ook...
ik probeer zoveel mogelijk nuttige reacties te posten als ik post. En soms kort, als iemand 0 reacties heeft en ik vind het wel leuk gedichtje... maar ik lees altijd alles, maar ja je wil toch reacties... |
ik weet echt precies waar je het over hebt
|
Citaat:
Kus, Marchje |
er zijn nu maar 3 replays op... Maar ja, inprincipe kan iedereen best op 3 of 4 gedichten reageren, ook als je het niet goed vind, dat zet je dat neer. En reageren op mensen die je niet kent...
|
ik let bijna nooit op namen. ik kijk naar de namen van de gedichten... en als ik dan toevallig er iemand tussen zie staan die ik ken, kijk ik even wat hij/zij heeft gemaakt.
|
het lijkt er soms wel op, ja, jammergenoeg.
iig hoort dit eigenlijk op feedback. voor degenen op feedback die dit lezen: dit gaat over DoP. DoP --> Feedback |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:16. |