![]() |
Ik ben verliefd maar die gene heeft geen gevoelens voor me. wat miet ik doen?
Ik ben al 4 jaar lang verliefd op een meisje maar ze heeft geen gevoelens voor me. Ik kan me zelf niet concentreren op school. Ik denk constant aan haar maar wat moet ik doen?
|
Als ze niks voor je voelt is er weinig aan te doen. Probeer haar te vergeten.
|
Citaat:
|
Al vier jaar verliefd op een meisje, dat is behoorlijk lang! Hoe kennen jullie elkaar, hoe gaan jullie met elkaar om? Waarom is zij zo geweldig?
Verliefdheid kan je niet afdwingen, als zij geen interesse heeft kan je de hoop beter opgeven. Probeer school te gebruiken als afleiding, let extra goed op in de les zodat er in je gedachten geen plek is voor haar ;) Klinkt stom, maar het kan heel goed werken! |
Probeer zo min mogelijk contact met haar te hebben, het liefst zelfs helemaal geen contact.
|
Citaat:
|
Contact verbreken.
|
Wees vooral niet bang om (niet onderbouwde) gedachten zoals: "we passen toch niet goed bij elkaar" door je hoofd te laten gaan, dit kan helpen om je verliefdheid over te laten gaan. Dit soort gedachten tegenspreken is alleen maar zelfmarteling na vier jaar.
|
Ik ben zelf ook jaren verliefd geweest op een jongen, ik sprak hem niet vaak en had op ten duur een soort ideaalbeeld van hem in mijn hoofd gecreëerd waar ik stapelverliefd op was. Later hebben we een keer afgesproken en dat viel enorm tegen. Ik had hele andere verwachtingen dan hij en eigenlijk kende ik hem helemaal niet zo goed als ik hem dacht te kennen. Jammer maar helaas, daar ben ik ook gewoon weer overheen gekomen!
|
Hoe weet je dat ze niks met je wil?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:47. |