![]() |
Hotelkamer voor uur afhuren
Weet iemand waar dit kan, of hoeveel dat kost? Het bos is koud, een auto niet tot de beschikking, en bij mij en haar kan het helaas niet. Dus hadden we dit als oplossing.
Iemand ervaring? |
Je zou hotels uit de omgeving kunnen bellen.
|
Zijn hier geen speciale hotels voor?
|
volgens mij niet. maar je kan altijd kijken op google natuurlijk
|
Doe ik ook haha
|
Maar dacht mss weet iemand t
|
hoe oud zijn jullie? Houd er rekening mee dat er hotels zijn die niet verhuren aan jongeren onder de 18
|
Leeftijd zal geen probleem zijn ;)
|
Oh nou dan kun je ook wel iets meer doen dan heel goedkoop een uur een hotelkamer huren om te neuken. Dan kun je haar ook gewoon een weekendje weg aanbieden.
|
Een weekendje zit er niet in, daarom dat we t zo wilde oplossen
|
Ik schat dat hotels die kamers per uur verhuren hier tamelijk zeldzaam zijn.
|
Of een dag mag ook
|
Maar liefste zonder t overnachten
|
Dus concreet wat ik zoek: een hotel, die je zo goedkoop mogelijk kan huren, zonder overnachting. Hoeft dus niet per se een uur te zijn
|
Heb je geen vrienden die hun slaapkamer een paar uur willen afstaan?
|
helaas niet
|
maar waarom hotel. omdat jullie beiden een relatie hebben met een ander??
|
het is hier geen verhoring he;)
|
mocht iemand weten waar dit kan, of hoeveel t kost, hoor ik t graag
|
In welke regio woon je?
|
utrecht
|
Ik denk dat een kamer in een budgethotel voor een nacht (dan kun je er vaak 's middags al in) niet veel duurder is dan een "sekskamer" voor een uur (als je die al kunt vinden). En dan check je gewoon eerder uit ;)
En je kunt toch wel een smoes ophangen bij je ouders dat je bij een vriend gaat logeren of zo :p Lijkt me wel zo leuk/gezellig om wat langer samen te zijn c.q. een paar keer te neuken dan :p |
Ik dacht dat je hotelkamers meestal van 12.00 u tot 12.00 u huurde.
|
Citaat:
Btw, paar uur ertussen i.v.m. schoonmaak. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik snap het probleem niet zo als je 18+ bent.
Dan zoek je toch gewoon een aanbieding op bijvoorbeel hotelspecials .nl ? Er zijn genoeg supergoedkope hotels te vinden waar je een een overnachting kunt boeken. En zolang je maar voor die overnachting betaalt maakt dat hotel er echt geen probleem van als jij 's-middags incheckt en 's-avonds weer uitcheckt. Maar inderdaad, een uurtje is wel wat kort en het lijkt me ook niet echt romantisch voor je vriendin. Spaar dan wat door en neem een luxe suite met groot bubbelbad, neem flesje wijn en kaarsjes mee, en vertoef er urenlang, |
Ik ken wel een paar hotels/motels et cetera hier in de regio die dit aanbieden (vaak inclusief jacuzzi of zo), dat zal bij jullie niets anders zijn. Negeer de opmerkingen van de tere zieltjes hier die denken dat dat in Nederland niet voorkomt.
Voor Utrecht, kijk hier eens: http://www.kamerhuurperuur.nl/kamer-...r-utrecht.html |
Citaat:
Het is 60 euro voor 3 uur , 50 voor 2 en ik dacht 25 voor 1 u :) In de kamers zelf heb je meestal bubbelbad , sauna of stoomcabine en een goed bed :p |
Boh das duur. Op één van mijn favoriete fietsrondjes kom ik door de suburbs van Liège en daar heb je voor 30 euro 2 uur inclusief bubbelbad, volgens de borden.
|
Pak een tentje
|
Ga op kamers.
|
Ik heb je een bericht gestuurd :)
|
prive sauna kan een oplossing zijn veel hebben er gewoon een bed staan
|
Citaat:
|
Het bos is gratis zolang je niet betrapt word ;)
|
Citaat:
PB |
Citaat:
Citaat:
|
Heb jij niets aan, Axel. ;)
|
Hoe weet jij nou dat ik niet zelf ooit een hotelkamer wil afhuren?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:13. |