Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Drugs & Alcohol (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=38)
-   -   roken (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1897552)

okdit 29-01-2015 21:06

roken

wij willen graag een keertje proberen te roken maar als je het over je longen doet moet je hoesten en dat willen we niet want we gaan morgen uit en als dan iemand een peuk aanbiedt en we moeten hoesten is dat heel raar iemand tips?:bloos::bloos:

naomiexxx 29-01-2015 21:17

Uhm naar mijn weten is het hele concept van roken het in ademen en als je iets inademt komt het automatisch in je longen je kan het niet met een omweg in je darmen laten komen zodat je niet gaat hoesten hoor? En anders gewoon niet beginnen aan roken je verziekt er eigenlijk alleen maar dingen mee ;)

okdit 29-01-2015 21:18

Citaat:

naomiexxx schreef: (Bericht 33729891)
Uhm naar mijn weten is het hele concept van roken het in ademen en als je iets inademt komt het automatisch in je longen je kan het niet met een omweg in je darmen laten komen zodat je niet gaat hoesten hoor? En anders gewoon niet beginnen aan roken je verziekt er eigenlijk alleen maar dingen mee ;)

jaa okee maar we zouden het gwn graag een keertje willen proberen hahaha

naomiexxx 29-01-2015 21:21

Okay maar dan zou ik het ook echt gwn proberen met een normale sigaret en niet via een omweg of meteen met drugs ofzo.. Dan kan je altijd nog beslissen of je wel of niet 'fulltime' gaat roken (niet dat ik je nu aanmoedig om te roken xd)

Durian 29-01-2015 21:24

Niet roken of oefenen.

Mark52 30-01-2015 10:24

Waarom zou je het willen proberen?

Reverend 30-01-2015 11:48

Als je bang bent dat je raar gevonden wordt ben je te jong om te roken.

zoef de haas 30-01-2015 16:49

Citaat:

Reverend schreef: (Bericht 33730086)
Als je bang bent dat je raar gevonden wordt ben je te jong om te roken.

wijze woorden. (y)

pj eilander 30-01-2015 17:14

Ik ben het eens met Reverend. Dit verhaaltje heeft zijdelings met dit topic te maken.

Een man komt met zijn papegaai bij ons in de dierenkliniek. Het diertje hoest al enige tijd en de eigenaar maakt zich zorgen.

De dierenarts vermoedt een vastgelopen voerzaadje in de luchtpijp en stelt voor de patiënt een nachtje ter observatie te houden. De hele nacht laat de vogel geen kuchje horen.

De volgende ochtend komt de man terug en lopen we samen naar de papegaai. „Uche uche”, hoest de man met zijn rokershoest als we bij zijn papegaai aankomen. „Uche uche”, herhaalt de papegaai.

Ivo hosman (nrc)

JustMe001 30-01-2015 19:57

Ja hoeft het niet aan te nemen als iemand een sigaret aanbied, u know.
Ik vind toch dat je het niet moet proberen.
Als je verslaafd raakt na een paar keer, kan het je leven echt verzieken.
Het is nergens goed voor. Het milieu, je gezondheid, de mensen rondom je, het kost veel geld...
Wees alsjeblieft verstandig genoeg om het niet te doen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:25.