![]() |
Make-up aanraders!
Voor de meisjes onder ons die veel van make-up houden en op zoek zijn naar goeie producten.
Hier kun je je aanraders voor anderen kwijt. Budget en High End. Brandt los ;) |
Ik raadt aan:
- Dior Creme de Rose lipbalsem > €28 (best duur maar is écht heel goed!) - W7 dupes voor Naked palettes |
Ik vind de BB cream van Ganier heel fijn in gebruik, helaas is het aantal kleuren waarin hij te koop is wat beperkt.
Qua lipverzorging zweer ik echt bij Blistex (potjes en basic sticks) Maxfactor Lipfinity Lasting Lip Tint is ook een aanrader! Blush van Chanel is niet "mooier" dan andere blush, maar wel heel erg zuinig in gebruik. |
Ik ben dol op de blikjes van Vaseline voor lipverzorging en de make-up van de Hema bevalt me ook prima. De quatro oogschaduw van Essence gebruik ik ook veel.
|
Heb tijdje geleden deze 3d fiber mascara van het merk younique aangeschaft en hij is echt super!!! <3 Krijgt er mooie volle wimpers van :D
http://i58.tinypic.com/nxktwh.png |
Ik had nooit MAC blush, maar wouw, wat een pigment! Ik heb de kleur Prism en ik draag hem bijna dagelijks.
|
Ik ben super blij met de sensitive waterproof mascara van Etos want dat is de enige die ik verdraag en prima prijs (y) er is ook sensitive oogschaduw maar die heb ik niet geprobeerd.
|
Citaat:
EDIT: Ik pakte hem laatst weer en hij is gewoon beter dan mijn Max Factor mascara. Minder irritatie en bij een dag binnen liep hij ook niet uit! |
Up voor dit topic!
De laatste tijd draag ik veel matte lipproducten. Grote favorieten zijn Rimmel Provocalips (donkerste kleur, 550 Play with fire) en de matte collectie van Kate Moss nr 107 ook van Rimmel. Ik ben nog wel op zoek maar wat lichtere roze tinten die net zo longlasting zijn als Play with fire. |
-Essence Lipliner in Lovely Frappuccino
- Hema Soft Eyeliner - Catrice Primer (Echt mijn lieveling!) de groene :) Echt mijn aanraders |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:10. |