Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Verliefd op een meisje maar wat nu? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1897573)

Jesse11051999 30-01-2015 22:34

Verliefd op een meisje maar wat nu?

hallo,

Ik ben al maanden verliefd op een meisje en sinds een paar weken denk ik aan bijna niks anders. Ik zou graag verkering met haar willen hebben . Alleen mijn beste vriend heeft haar geappt en het verteld dat ik met haar wil waarop ze antwoorden: Ik weet het niet, Ik heb tijd nodig.. Maar wat moet ik nu doen? Ik wil iets typen maar weet niet wat.. Helpp

Jesse 16j

Elin3 30-01-2015 23:02

Hallo je bent 16, dit soort dingen wil je dan niet meer via vrienden doen. Stap op haar af en stel voor iets te gaan doen samen. Dan kunnen jullie elkaar beter leren kennen en weet zij ook wat voor jongen er nu in haar geïnteresseerd is. Succes!

LoveYourLife 31-01-2015 20:56

Daar geef ik Elin3 groot gelijk in, vraag haar om wat te gaan doen dan leren jullie elkaar beter kennen en weet zij wat voor jongen je nu echt bent.

Jesse11051999 31-01-2015 22:51

eerste stap is gezet: ik heb haar gezegt hoe ik me voel. Gelukkig reageerde ze goed :) Ze zei geen ''Ja'' maar ze wil wel afspreken om elkaar beter te leren kennen

fire24 01-02-2015 16:22

Uit mijn ervaring met het antwoord 'weet ik niet' zou ik zeggen ga nooit verder!

Een meisje heeft mij dat antwoord ook gegeven en uiteindelijk zei ze ja, maar na 3 weken was dat over omdat ze toch niet echt verliefd was. Als iemand echt verliefd is op je zegt diegene wel meteen 'ja' en hebben ze geen bedenk tijd nodig.

Dus als ik jou was zou ik niet verder gaan dan gewoon vrienden blijven.

Elin3 01-02-2015 16:51

Citaat:

fire24 schreef: (Bericht 33731067)
Uit mijn ervaring met het antwoord 'weet ik niet' zou ik zeggen ga nooit verder!

Een meisje heeft mij dat antwoord ook gegeven en uiteindelijk zei ze ja, maar na 3 weken was dat over omdat ze toch niet echt verliefd was. Als iemand echt verliefd is op je zegt diegene wel meteen 'ja' en hebben ze geen bedenk tijd nodig.

Dus als ik jou was zou ik niet verder gaan dan gewoon vrienden blijven.

Ik ben vast de uitzondering die de regel bevestigt, toen mijn vriend me voor voor het eerst verkering vroeg twijfelde ik ook nog. Ik zat niet heel goed in m'n vel en had geen zin in een relatie van een paar weken daarom wilde ik ook niet gelijk "ja" zeggen. Inmiddels hebben we alweer bijna een jaar een relatie (y)

Gabrielle-mn 02-02-2015 18:13

het hoeft niet meteen te betekenen dat ze je niets vind.
soms hebbem wij meiden idd tijd nodig om na te denken en dan denken over dingen zoals.
zou dit mijn ware liefde kunnen zijn? wat als ik verliefd ben en hij gaat het uitmaken? wat vinden mijn ouder/vrienden? is hij te vertrouwen?
die dingen heb niet zo zeer te maken met jou als persoon. het zijn gwn standaard vragen die wij meiden onzelf stellen
verder kan het ook te maken hebben met problemen en situaties voor dat jij het vroeg of tijdens.
ik zou zeggen praat met haar. schep een band.
n uiteindelijk ben jij de gene die haar moet vragen enz, niet je vriend.
ikzelf zou dat ook neit fijn vinden als iemand zoiets voor een ander aan mij vraagt.
hoop dat je er wat aan hebt.

bye xxx

marn20 14-02-2015 14:08

Het heeft bij mij ook ongeveer een maand geduurd (misschien heel ietsminder) voordat ik doorhad dat ik verliefd was.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:09.