![]() |
Het perfecte moment?
Hallo,
Ik ben dus al een tijdje verliefd op een meisje, maar ik weet echt geen goed moment om haar te vragen. Rond Valentijnsdag hebben we altijd een schoolfeest, maar dan hangt zij de hele tijd bij haar vriendinnen, en ik ben friendzoned. Weet iemand een goede manier? |
Je bent pas friendzoned wanneer jij haar uitvraagt zij zegt: "we kunnen toch beter vrienden blijven."
Verder is het perfecte moment makkelijk te bedenken. Wanneer zou jij door haar willen worden uitgevraagd? Antwoord: het perfecte moment. |
Een leuk idee is om sowieso een mooie liefdesbrief naar haar te schrijven, zodat je haar echt laat zien dat je meer wil dan alleen vrienden zijn en dus niet gefriendzoned wilt zijn. Verder kan je haar op het schoolfeest vragen of je haar even apart kan spreken. Dan kan je haar vragen, met al je goede moed.
|
als je schoolfeest hebt, vraag haar dan om te dansen
|
Er is geen perfect moment ;) Gewoon een moment kiezen dus en op haar afstappen.
|
Het beste moment is nadat je samen iets spannends of opwindends hebt gedaan. Het is wetenschappelijk bewezen dat mensen hierdoor meer affectie voor elkaar tonen.
|
Citaat:
Ik debk eerlijk gezegd niet dat het handig is om enn liefdesbrief te maken, hoewel ieder meisje verschilt heeft een goede vriend een liefdesbrief geschreven en hij werd vrijwel direct afgewezen :/ Maar zoals al gezegd ieder meisje verschilt... het is alleen maar een tip ( zelf zou ik het wel leuk vinden. ) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:34. |