Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Hoe krijg ik haar aandacht? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1897623)

lennardwem 01-02-2015 19:15

Hoe krijg ik haar aandacht?

Er zit een meisje bij ons op school, die me best wel leuk lijkt. Ik ken haar eigenlijk helemaal niet, maar zou haar wel graag willen leren kennen. Maar weet niet echt hoe ik het aan moet pakken?

Bij ons op school hebben ze met Valentijnsdag altijd een actie, waarbij je rozen naar iemand kunt laten sturen. Je betaald dan zeg maar een euro, en dan kun je de naam van de ontvanger en je eigen naam op een lijst zetten. En dan wordt er met Valentijnsdag een roos naar diegene gebracht, met een kaartje eraan van wie die roos komt.
Ik ben wel van plan om met Valentijnsdag een roos naar haar te sturen. Alleen vind het best creepy om mijn naam op dat kaartje te zetten. Ze kent me helemaal niet, en ben best bang dat ze mij helemaal niet leuk vind. Wat zouden jullie doen?

Hebben jullie misschien ook nog anders tips, hoe ik in contact met haar kan komen? ;)

Barca1 01-02-2015 20:22

Op haar afstappen en je zegje doen.

Elin3 01-02-2015 21:37

Op haar afstappen, of op het kaartje zetten dat ze je een leuke meid lijkt en dat je haar graag beter wil leren kennen. Dan kan je je naam of je 06 nummer er onder zetten. Dan kan ze ervoor kiezen je eerst te appen als ze nieuwsgierig is voor jullie echt wat afspreken.

lennardwem 01-02-2015 21:51

Citaat:

Elin3 schreef: (Bericht 33731179)
Op haar afstappen, of op het kaartje zetten dat ze je een leuke meid lijkt en dat je haar graag beter wil leren kennen. Dan kan je je naam of je 06 nummer er onder zetten. Dan kan ze ervoor kiezen je eerst te appen als ze nieuwsgierig is voor jullie echt wat afspreken.

Mijn probleem is dat ik niet echt een type ben die zomaar op iemand afstapt

Elin3 01-02-2015 22:23

Citaat:

lennardwem schreef: (Bericht 33731183)
Mijn probleem is dat ik niet echt een type ben die zomaar op iemand afstapt

Is dat meisje leuk genoeg om voor uit je confort zone te stappen. Afwachten levert je in elk geval niets op, dan zal ze amper van je bestaan afweten ;)

lennardwem 02-02-2015 16:22

Citaat:

Elin3 schreef: (Bericht 33731199)
Is dat meisje leuk genoeg om voor uit je confort zone te stappen. Afwachten levert je in elk geval niets op, dan zal ze amper van je bestaan afweten ;)

Ja dat wel, maar ik blijf het moeilijk vinden. Daarom vraag ik of jullie ook andere manieren weten hoe ik met haar in contact kan komen?

Erturkoetjelief 02-02-2015 16:38

Nee zijn er niet. Gewoon op haar afstappen.

Axel11 02-02-2015 16:59

Wat Elin3 zegt. Briefje in haar kluisje schuiven (al hoewel niet altijd mogelijk). Briefje door iemand anders aan haar laten geven/bezorgen. Een berichtje over Facebook sturen. Misschien ken je wel een vriend/vriendin van hem, dan hem/haar voorzichtig laten peilen bij haar.

Genoeg te verzinnen hoor, zowel betrekkelijk anoniem als niet :p

lennardwem 02-02-2015 18:06

Citaat:

Axel11 schreef: (Bericht 33731509)
Wat Elin3 zegt. Briefje in haar kluisje schuiven (al hoewel niet altijd mogelijk). Briefje door iemand anders aan haar laten geven/bezorgen. Een berichtje over Facebook sturen. Misschien ken je wel een vriend/vriendin van hem, dan hem/haar voorzichtig laten peilen bij haar.

Genoeg te verzinnen hoor, zowel betrekkelijk anoniem als niet :p

Tnx :)

Heb je nog meer tips/mogelijkheden?

Axel11 03-02-2015 12:20

Citaat:

lennardwem schreef: (Bericht 33731539)
Tnx :)

Heb je nog meer tips/mogelijkheden?

Als je haar adres weet, stuur een kaartje. Je kunt toch zelf wel wat meer bedenken :p

Dobbelsteen99 04-02-2015 15:46

Kun je misschien wat meer zeggen over jullie situatie (bij elkaar in de klas ja/nee, vaak oogcontact, is ze verlegen, heeft ze veel vrienden etc) dan heb ik een beter beeld en kan ik wat goeds bedenken(y)

lennardwem 04-02-2015 18:49

Citaat:

Dobbelsteen99 schreef: (Bericht 33732459)
Kun je misschien wat meer zeggen over jullie situatie (bij elkaar in de klas ja/nee, vaak oogcontact, is ze verlegen, heeft ze veel vrienden etc) dan heb ik een beter beeld en kan ik wat goeds bedenken(y)

Ik zit in Havo5, zij in Havo4. Ze heeft volgens mij best veel vrienden. Ik heb denk nog niet echt veel oogcontact met haar kunnen maken. Van haar vrienden ken ik jammer genoeg niet een echt goed. Hoop dat je een idee hebt. Als je meer wil weten, hoor ik het wel. ;)

Dobbelsteen99 04-02-2015 19:40

Citaat:

lennardwem schreef: (Bericht 33732684)
Ik zit in Havo5, zij in Havo4. Ze heeft volgens mij best veel vrienden. Ik heb denk nog niet echt veel oogcontact met haar kunnen maken. Van haar vrienden ken ik jammer genoeg niet een echt goed. Hoop dat je een idee hebt. Als je meer wil weten, hoor ik het wel. ;)

Hoe kan het eigenlijk dat je haar dan zo leuk vindt als je dr helemaal niet kent? Hoe is ze je opgevallen?

lennardwem 08-02-2015 22:19

Citaat:

Dobbelsteen99 schreef: (Bericht 33732716)
Hoe kan het eigenlijk dat je haar dan zo leuk vindt als je dr helemaal niet kent? Hoe is ze je opgevallen?

Dat weet ik eerlijk gezegd ook helemaal niet. Ze lijkt me gewoon een ontzettend leuk meisje. En zou haar daarom super graag beter willen leren kennen, alleen weet nog steeds niet echt hoe ik het allemaal aan moet pakken.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:12.