![]() |
billen of borstenman?
Hey daar,
Ik vroeg me af of de meeste mannen/jongens een borsten- of billenman zijn? Reageer even wat jij leuker vinden. Ikzelf ben een billenman. :ertur: Alvast bedankt |
Haar. Mooi, lang haar langs de schouders.
Billen en borsten zijn ook goed, maar ik vind ze vaak in alle vormen en maten wel fraai |
Waarom kiezen als je toch beide krijgt.
|
Citaat:
|
Billen
|
Haartjesman
|
Better een haartjesman dan een billen/borstenman hoor.
|
Citaat:
|
Ik ben een billenman maar eigenlijk meer een schattig koppie man
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dus billenmannen stel je voor: je ziet een leuk, aardig meisje. Alles is bijna perfect aan haar, alleen heeft ze een platte kont. Vind je dat dan meteen een tegenvaller?
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Het ging er hier niet echt om of je het innerlijk of uiterlijk belangrijker vindt, maar welk aspect van het uiterlijk je aantrekkelijk vindt. Innerlijk heeft niks met de discussie te maken. Maak je geen zorgen, want als dat wel het geval was zou ik blind voor het innerlijk kiezen. Humor kan namelijk pas echt sexy zijn! |
[QUOTE=Reverend;33732202]Je bent naïef, hypocriet en vooral een beetje dom. Haren = uiterlijk maar borsten en billen zijn "seksuele aantrekkingskracht"? Right :D
Moslimvrouwen dragen niet voor niets hoofddoekjes. Ze zijn bang dat mannen zich niet meer in kunnen houden en zich vergrijpen aan de vrouwen als zij hun haren zien. Ik zou me wel kunnen beheersen, maar moet bekennen dat het wel werkt. Als ik over straat loop zie ik genoeg vrouwen met hoofddoeken, maar ik denk eigenlijk nooit: 'wat een mooie vrouw' |
Ik zie niet wat jouw gebrek aan een fetish voor zandnegerinnen ermee te maken heeft.
|
Hiermee wil ik aangeven dat ,volgens de islam, haar weldegelijk voor seksuele stimulatie kan zorgen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Je weet toch dat dit niet letterlijk in de Koran staat? Het ligt er aan hoe mensen dit interpreteren. |
Citaat:
|
Je kunt de link zelf even verwijderen uit je twee posts door op "wijzig" te klikken.
|
Citaat:
|
Niemand interesseert zich voor redenen waarom iemand een bericht wijzigt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Er staat ook "kan" en dat lijkt me een waarheid als een koe.
|
Citaat:
Je maakt jezelf in mijn ogen compleet belachelijk doordat je jezelf verliest in je geldingsdrang, niet alleen in dit topic overigens |
Citaat:
|
Why not both?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:05. |