Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Nieuws, Achtergronden & Wetenschap (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=40)
-   -   MH17 (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1897734)

joost123456 07-02-2015 13:18

MH17

Is er politiek juist gehandeld na het neerschieten van de MH17? Wat had anders gemoeten, en wat is goed gegaan? Welk land heeft de leidende rol gehad tijdens de onderzoeken? En wat is jouw mening over MH17?

Erturkoetjelief 07-02-2015 15:38

Het boeit me geen klappende kut

Schrödinger 07-02-2015 15:59

Ik vind het jammer.

jongen-1999 07-02-2015 17:59

Daarvoor hebben we de Onderzoeksraad voor Veiligheid en het OM, wat de rest denkt maakt geen bal uit.

Reverend 07-02-2015 18:12

Citaat:

jongen-1999 schreef: (Bericht 33733935)
Daarvoor hebben we de Onderzoeksraad voor Veiligheid en het OM, wat de rest denkt maakt geen bal uit.

Jij begrijpt er weinig van.

jongen-1999 07-02-2015 18:35

Citaat:

Reverend schreef: (Bericht 33733937)
Jij begrijpt er weinig van.

Verlicht me ooh zo wijze god. Ik zou graag jou mooie genuanceerde mening willen horen.

Reverend 07-02-2015 19:11

Citaat:

jongen-1999 schreef: (Bericht 33733941)
Verlicht me ooh zo wijze god. Ik zou graag jou mooie genuanceerde mening willen horen.

TS stelt vragen die prima te beantwoorden zijn. Wat onderzoeksraden en het OM allemaal wel of niet doen heeft daar niets mee te maken. Als iemand een topic opent met de vraag of je voor of tegen de oorlog in Irak was ga je dan ook antwoorden met "durrhurr, dat maakt toch niet uit want daar beslist defensie over"?

jongen-1999 07-02-2015 21:28

Citaat:

Reverend schreef: (Bericht 33733952)
TS stelt vragen die prima te beantwoorden zijn. Wat onderzoeksraden en het OM allemaal wel of niet doen heeft daar niets mee te maken. Als iemand een topic opent met de vraag of je voor of tegen de oorlog in Irak was ga je dan ook antwoorden met "durrhurr, dat maakt toch niet uit want daar beslist defensie over"?

En je beantwoord ze niet omdat? Ben je daar te goed voor?

deadlock 07-02-2015 23:14

Citaat:

jongen-1999 schreef: (Bericht 33733997)
En je beantwoord ze niet omdat? Ben je daar te goed voor?

Waarom denk je dat het een goed idee is om jezelf als een volslagen achterlijke debiel neer te zetten door zijn volledig correcte observatie opzij te schuiven en een wedervraag te stellen precies?

deadlock 07-02-2015 23:17

En iedereen hier weet ondertussen dat je jezelf heel cool vindt hoor, dat is ook echt geen probleem want wij vinden dat ook van onszelf alleen wij hebben er alle reden toe, jij moet jezelf echter nog bewijzen maar door dit soort ontzettend mongoloïde opmerkingen (en kom nou niet met het verhaal dat je kleine broertje een mongool is en dat je je daarom gekwetst voelt vanwege deze opmerking want niemand hier heeft medelijden met jou en ook niet met die persoon omdat dat geen flikker oplost) druk je jezelf in hetzelfde hoekje als alle idioten waar jij de voorvechter van bent.

jongen-1999 09-02-2015 15:14

Citaat:

deadlock schreef: (Bericht 33734023)
Waarom denk je dat het een goed idee is om jezelf als een volslagen achterlijke debiel neer te zetten door zijn volledig correcte observatie opzij te schuiven en een wedervraag te stellen precies?

Omdat we genoeg analisten hebben wat hij vraagt is een uitgesproken mening die niemand hier durft te geven omdat ze het niet durven vanwege 'analisten'. Die meneer zegt bij zijn status dat hij overal kennis over heeft nou ik zou graag de moderne bieb van Alexandrië willen betreden.

jongen-1999 09-02-2015 15:15

Citaat:

deadlock schreef: (Bericht 33734024)
En iedereen hier weet ondertussen dat je jezelf heel cool vindt hoor, dat is ook echt geen probleem want wij vinden dat ook van onszelf alleen wij hebben er alle reden toe, jij moet jezelf echter nog bewijzen maar door dit soort ontzettend mongoloïde opmerkingen (en kom nou niet met het verhaal dat je kleine broertje een mongool is en dat je je daarom gekwetst voelt vanwege deze opmerking want niemand hier heeft medelijden met jou en ook niet met die persoon omdat dat geen flikker oplost) druk je jezelf in hetzelfde hoekje als alle idioten waar jij de voorvechter van bent.

Dit is een overbodige zelfingenomen klere reactie en ik ben hier niet om mezelf te profileren zoals jullie maar om mensen te helpen in plaats van af te zeiken met jullie doctorale praatjes.

deadlock 09-02-2015 15:44

Citaat:

jongen-1999 schreef: (Bericht 33734816)
Omdat we genoeg analisten hebben wat hij vraagt is een uitgesproken mening die niemand hier durft te geven omdat ze het niet durven vanwege 'analisten'. Die meneer zegt bij zijn status dat hij overal kennis over heeft nou ik zou graag de moderne bieb van Alexandrië willen betreden.

Dat is ab-so-luut niet wat er in zijn signature staat. Pak een woordenboek en probeer het nog een keer.

deadlock 09-02-2015 15:44

Citaat:

jongen-1999 schreef: (Bericht 33734817)
Dit is een overbodige zelfingenomen klere reactie en ik ben hier niet om mezelf te profileren zoals jullie maar om mensen te helpen in plaats van af te zeiken met jullie doctorale praatjes.

Je helpt hooguit mensen de vernieling in op deze manier.

jongen-1999 09-02-2015 15:59

Citaat:

deadlock schreef: (Bericht 33734842)
Dat is ab-so-luut niet wat er in zijn signature staat. Pak een woordenboek en probeer het nog een keer.

Volgens mij vroeg Joost om een mening niet OK een klere reactie van een amateuristische professor.

jongen-1999 09-02-2015 16:01

Citaat:

deadlock schreef: (Bericht 33734843)
Je helpt hooguit mensen de vernieling in op deze manier.

Wist niet dat jij de gevolgen kon zien die in de fysieke wereld plaats vinden?
Je bent nu een analist en een helderziende knap...

deadlock 09-02-2015 18:12

Citaat:

jongen-1999 schreef: (Bericht 33734859)
Volgens mij vroeg Joost om een mening niet OK een klere reactie van een amateuristische professor.

Gast, je doet het gewoon weer. Er staat in zijn signature; ik heb ongeveer zoiets als kennis van veel zaken. Daarmee impliceert hij niet dat hij professor is of de wijsheid in pacht heeft. Leer Engels.

Loezzel 09-02-2015 18:15

:liefdestrooit:

jongen-1999 09-02-2015 20:55

Citaat:

deadlock schreef: (Bericht 33734931)
Gast, je doet het gewoon weer. Er staat in zijn signature; ik heb ongeveer zoiets als kennis van veel zaken. Daarmee impliceert hij niet dat hij professor is of de wijsheid in pacht heeft. Leer Engels.

Ik dacht al dat je daar mee zou komen.

Hij heeft dus kennis van veel zaken zoiets althans. Waarom geeft hij dan altijd korte zinnetjes als reactie? Ik zit echt te wachten op de genuanceerde doctorale objectieven menjng, zoals jij bijvoorbeeld.

deadlock 09-02-2015 21:22

Omdat je op een forum ook gewoon je mening kan geven. Die mening kan best fout zijn, dat betekent niet dat je hem niet mag geven. Weet je zeker dat je niet jongen-2009 zou moeten heten?

De Veroorzaker 10-02-2015 07:02

Citaat:

Loezzel schreef: (Bericht 33734935)
:liefdestrooit:

:lief:

jongen-1999 10-02-2015 14:29

Citaat:

deadlock schreef: (Bericht 33735016)
Omdat je op een forum ook gewoon je mening kan geven. Die mening kan best fout zijn, dat betekent niet dat je hem niet mag geven. Weet je zeker dat je niet jongen-2009 zou moeten heten?

Bij een mening hoort argumentatie die hij niet of nauwelijks geeft dus ja het is fout.

Reverend 10-02-2015 16:11

:facepalm:

jongen-1999 10-02-2015 17:34

Citaat:

Reverend schreef: (Bericht 33735294)
:facepalm:

Kun je wel heel cynisch over doen maar je geeft nooit een argument bij je uitspraken.

Reverend 10-02-2015 18:20

Citaat:

jongen-1999 schreef: (Bericht 33735338)
Kun je wel heel cynisch over doen maar je geeft nooit een argument bij je uitspraken.

Heb je niets beters te doen dan de hele tijd mijn uitspraken te volgen?

En jawel. Ik denk dat je gewoon niet zo goed weet wat 'argument' betekent. Hier heb je een vrij overtuigende, misschien herken je hem nog:
Citaat:

Maar misschien was die te gecompliceerd. Kan je wel hele discussies gaan hebben met deadlock over van alles en nogwat, feit is gewoon dat "maakt niet uit wat jij ervan denkt want het OM beslist daarover" een beetje een dooddoener is een discussieforum. Ik denk dat zelfs jij dat moet kunnen begrijpen.

Maargoed, het is vrij duidelijk dat je er gewoon heel veel moeite mee hebt als iemand je op je stommiteit wijst en daarom maar moeilijk gaat doen. Niet iedereen kan goed overweg met de puberteit, immers.

jongen-1999 10-02-2015 19:32

Citaat:

Reverend schreef: (Bericht 33735357)
Heb je niets beters te doen dan de hele tijd mijn uitspraken te volgen?

En jawel. Ik denk dat je gewoon niet zo goed weet wat 'argument' betekent. Hier heb je een vrij overtuigende, misschien herken je hem nog:

Maar misschien was die te gecompliceerd. Kan je wel hele discussies gaan hebben met deadlock over van alles en nogwat, feit is gewoon dat "maakt niet uit wat jij ervan denkt want het OM beslist daarover" een beetje een dooddoener is een discussieforum. Ik denk dat zelfs jij dat moet kunnen begrijpen.

Maargoed, het is vrij duidelijk dat je er gewoon heel veel moeite mee hebt als iemand je op je stommiteit wijst en daarom maar moeilijk gaat doen. Niet iedereen kan goed overweg met de puberteit, immers.

Die argumentatie gaf je pas toen ik er om vroeg. En ja ik zei 1x iets zonder argumentatie voor de rest heb ik altijd verantwoording genomen in tegenstelling tot mr.Reverend dus draai dit niet om.

Reverend 10-02-2015 19:47

Het heeft helemaal niets met argumentatie te maken en des te meer met logica. Succes nog met je uitzichtloze gewhine.

jongen-1999 08-03-2015 16:54

Citaat:

Reverend schreef: (Bericht 33735401)
Het heeft helemaal niets met argumentatie te maken en des te meer met logica. Succes nog met je uitzichtloze gewhine.

Dus een mening heeft niks te maken met argumentatie? Daar zit ook geen logica in...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:10.