![]() |
MH17
Is er politiek juist gehandeld na het neerschieten van de MH17? Wat had anders gemoeten, en wat is goed gegaan? Welk land heeft de leidende rol gehad tijdens de onderzoeken? En wat is jouw mening over MH17?
|
Het boeit me geen klappende kut
|
Ik vind het jammer.
|
Daarvoor hebben we de Onderzoeksraad voor Veiligheid en het OM, wat de rest denkt maakt geen bal uit.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En iedereen hier weet ondertussen dat je jezelf heel cool vindt hoor, dat is ook echt geen probleem want wij vinden dat ook van onszelf alleen wij hebben er alle reden toe, jij moet jezelf echter nog bewijzen maar door dit soort ontzettend mongoloïde opmerkingen (en kom nou niet met het verhaal dat je kleine broertje een mongool is en dat je je daarom gekwetst voelt vanwege deze opmerking want niemand hier heeft medelijden met jou en ook niet met die persoon omdat dat geen flikker oplost) druk je jezelf in hetzelfde hoekje als alle idioten waar jij de voorvechter van bent.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je bent nu een analist en een helderziende knap... |
Citaat:
|
:liefdestrooit:
|
Citaat:
Hij heeft dus kennis van veel zaken zoiets althans. Waarom geeft hij dan altijd korte zinnetjes als reactie? Ik zit echt te wachten op de genuanceerde doctorale objectieven menjng, zoals jij bijvoorbeeld. |
Omdat je op een forum ook gewoon je mening kan geven. Die mening kan best fout zijn, dat betekent niet dat je hem niet mag geven. Weet je zeker dat je niet jongen-2009 zou moeten heten?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:facepalm:
|
Citaat:
|
Citaat:
En jawel. Ik denk dat je gewoon niet zo goed weet wat 'argument' betekent. Hier heb je een vrij overtuigende, misschien herken je hem nog: Citaat:
Maargoed, het is vrij duidelijk dat je er gewoon heel veel moeite mee hebt als iemand je op je stommiteit wijst en daarom maar moeilijk gaat doen. Niet iedereen kan goed overweg met de puberteit, immers. |
Citaat:
|
Het heeft helemaal niets met argumentatie te maken en des te meer met logica. Succes nog met je uitzichtloze gewhine.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:10. |