![]() |
Valentijnskaart sturen?
Het is bijna valentijnsdag, dus...
Ik ken haar niet heel goed eigenlijk dus ik weet niet hoe slim het is om dat dan te doen. Heeft iemand hier ervaring mee? Wat denken jullie? |
Wil je je naam er op zetten of juist anoniem een kaart sturen?
|
Citaat:
|
Anoniem is misschien goed voor haar ego (of ze vat het op als grap) maar levert jou inderdaad weinig op.
|
Hangt ervanaf, valt ze op meelopers?
|
Citaat:
|
Valentijnsdag is eigenlijk voor mensen die anderen de liefde willen verklaren. Anoniem kan, maar heeft niet zoveel zin als je resultaat wil natuurlijk. Gewoon doen, niet geschoten is altijd mis.
|
Door helemaal niets te doen wordt het zeker niet anders
|
zit ze bij je in de klas?
|
Citaat:
|
Weet ze al dat je haar (enigszins) leuk vindt?
|
Dan is het wel een beetje riskant om een kaart te sturen, als ze jou niet zit zitten of toevallig met een vriendin thuis komt kan het best zijn dat ze jou er mee voor gek kan zetten (geen idee of ze het type meisje is dat dat doet om aandacht te krijgen).
Als je toch bij haar in de klas zit zijn er wel betere manieren om contact te leggen toch? |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Iets opsturen betekent dat je daarna gaat afwachten tot zij reageert, wat ze misschien wel helemaal niet gaat doen, omdat ze jou ook niet zo goed kent en niet weet wat ze met de informatie (dat jij haar leuk vindt) moet. |
Citaat:
|
Of een echte roos. En als ze niet echt het type is om dat te doen, kan je haar best een kaartje sturen, dan zou je niet bang hoeven zijn dat ze je voor gek zet.
|
Citaat:
Ze is niet echt zo'n iemand die mij voor gek zal zetten, zover ik weet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Kan je niet gewoon een keer naast haar gaan zitten in de les?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:35. |