![]() |
Ben ik nog maagd?
Heehallootjes
Vorige week hebben ik en mijn vriendje gebeft enzo maar nog geen seks gehad, alleen met vibrator geholpen Maar dan ben ik toch nog wel maagd he? Groetjes BubbleBab |
Ja, dat verstaan de meeste mensen er wel onder.
Hecht je er belang aan? |
Ja eigenlijk wel
|
Waarom hecht je er belang aan, als ik vragen mag? Waarom vind je het belangrijk (geen) maagd (meer) te zijn?
|
Omdat ik het iets vind om trots op te zijn en omdat het ook geen wedstrijd is
|
Citaat:
Om even een voorbeeld te noemen, twee lesbische dames die alleen met elkaar "seks" hebben gehad, zijn technisch gezien ook nog maagd. Is dat dan iets om heel erg enorm trots op te zijn, dat ze misschien wel hun hele leven technisch gezien maagd blijven? Een jongen die nog nooit seks heeft gehad, enorm verlegen is en niet met meisjes durft te praten is ook maagd. Maar is die jongen daar trots op? Maagdelijkheid is soms een vaag begrip, maar grenzen kan je voor jezelf concreet maken, en desnoods opschrijven om zo nu en dan te checken of die grenzen nog steeds bij jou passen. Als je grenzen hebt die bij jou passen, en als je je daaraan kunt houden, dat lijkt me iets om trots op te zijn ;) |
Citaat:
Technisch gezien ben je nog maagd als je maagdenvlies nog niet is gescheurd. Ik zou het eerder gevoelsmatige maagdelijkheid noemen want je maagdenvlies kan ook scheuren door vingeren. |
Citaat:
Ik snap best dat je het laatste (veel) spannender vindt ofzo, maar is bijv. je hebben laten vingeren door 5 jongens "erger" dan gepenetreerd zijn door 2? Is verder geen kritiek, ik ben gewoon nieuwsgierig naar je gedachten :p |
Citaat:
Een vrouw die gevingerd heeft waardoor de boel gescheurd is, is geen maagd? Wat een gelul, nog los van alle problemen over überhaupt de aanwezigheid, vorm etc. van het 'maagdenvlies' :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:05. |