Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Betoog onderwerp *Dringend* (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1897793)

Silvergirl98 09-02-2015 19:30

Betoog onderwerp *Dringend*

Ik heb een dringend probleem.
Ik heb zeer binnenkort een betoog dat ik moet houden, en ik heb nog geen onderwerp! Ik kan werkelijk geen goede stelling verzinnen (IS is al bezet :p). Het moet een stelling zijn waar er zowel mensen op tegen kunnen zijn als mensen op voor. (Niet iets als : Drugs moeten verboden worden, hier kan iedereen mee eens zijn.) Ik zou echt heel blij zijn met jullie hulp!
Alvast ontzettend bedankt!

x

Elin3 09-02-2015 19:47

Misschien kan je het hebben over het Energielabel wat nu verplicht is ingevoerd. Vanavond wordt daar een heel item over uitgezonden bij Radar.

Silvergirl98 09-02-2015 21:12

Aah superbedankt! Ik ben er al wat over aan het lezen. Maar is het dan juist handig om er tegen of voor te zijn?

Elin3 09-02-2015 21:58

Vorm je eigen mening ;)

Reversistence 09-02-2015 23:10

Alcoholwet is ook altijd wel easy onderwerp maar daarentegen wel doodsaai.

Erturkoetjelief 10-02-2015 07:49

WTF waarom zou iedereen het eens zijn met de stelling "drugs moeten verboden zijn"? :|

Durian 10-02-2015 13:46

Vuurwerkverbod?

Waarom Assad de oorlog in Syrië moet winnen? (Is wel een diepgaand onderwerp vind ik)

Woyt_oud 10-02-2015 18:07

Citaat:

Elin3 schreef: (Bericht 33734971)
Misschien kan je het hebben over het Energielabel wat nu verplicht is ingevoerd. Vanavond wordt daar een heel item over uitgezonden bij Radar.

Citaat:

Silvergirl98 schreef: (Bericht 33735007)
Aah superbedankt! Ik ben er al wat over aan het lezen. Maar is het dan juist handig om er tegen of voor te zijn?

Ik zou wel een onderwerp nemen wat je een beetje aanspreekt. Vind je Energielabels echt interessant? Denk het niet eigenlijk.

Over wat voor onderwerpen weet je al iets? Wat spreekt je aan? Daar kun je bij één van die onderwerpen een stelling bedenken. Voorbeeld: over de gebeurtenis bij Charlie Hebdo wil ik wel wat meer weten. Dan kan ik de stelling kiezen: "Vrijheid van meningsuiting moet verboden worden."

Als je een onderwerp/stelling kiest wat je zelf interessant vindt, kun je daar ook beter over vertellen en dan kun je dus ook makkelijker een goed betoog houden. Succes!

nilo-1994 14-04-2015 11:17

Helpp!

Ik moet een betoog schrijven en ik weet mijn god niet wat ik moet doen!!
De stelling moet te maken hebben met onderwijsachterstanden.
En graag wil ik daarbij een aantal voor en tegenargumenten met bronvermelding.

Alvast bedankt ik zou je echt dankbaar zijn!:)_O_

Elin3 14-04-2015 11:29

Citaat:

nilo-1994 schreef: (Bericht 33764488)
Helpp!

Ik moet een betoog schrijven en ik weet mijn god niet wat ik moet doen!!
De stelling moet te maken hebben met onderwijsachterstanden.
En graag wil ik daarbij een aantal voor en tegenargumenten met bronvermelding.

Alvast bedankt ik zou je echt dankbaar zijn!:)_O_

Ik denk dat er weinig mensen zijn die zin hebben om jouw betoog voor je te maken :p Misschien kun je iets doen met zwarte scholen (of die bijdragen aan een onderwijsachterstand)?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:01.