![]() |
The stoere Guy...
ik heb al de hele tijd het idee dat een jongen in mijn klas naar mij kijkt... Ik heb geen idee of hij mij leuk vind, maar ik wacht maar af.
Hij is ook niet de slechtste laat maar zeggen... Hij is juist heel cool en stoer. Ik denk eigenlijk dat ik hem leuk vind maar er is een probleem: Rond hem hangen altijd 4 jongens en als ik hem vraag dan verteld hij het meteen aan zijn vrienden en die lachen mij weer uit... Btw ik ben 13 en ik hoop dat jullie een oplossing hebben... |
Ja hoor, gewoon lang genoeg wachten, dan ben je geen 13 meer.
|
Dus alles wat je zegt tegen hem vertelt hij door aan zijn vrienden en die lachen jou dan uit?
|
Waarschijnlijk...
|
Als ze je uitlachen, is het denk ik geen jongen waar je verkering mee zou willen hebben.
|
Als hij je uitlacht omdat je hem vraagt zal ik er van uit gaan dat hij je niet leuk vindt.
|
Ga zitten langs de plek waar hij normaal gesproken in de klas gaat zitten, wellicht komt hij naast je zitten en neemt hij het initiatief aangezien hij zo 'cool en stoer' is.
|
Citaat:
|
Welke rot-autist kon er niet tegen dat mensen steeds van plek veranderen???:D:D:D:P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als je voor de gymles moet wachten misschien een keer in zijn buurt wachten? Dan heb je geen vaste plaatsen. Tenzij hij dan ook pas uit de kleedkamer komt als zijn vrienden allemaal zijn omgekleed, dan zul je een ander moment moeten verzinnen waarbij hij toch even alleen is en waarbij je toch net even wat meer kan praten dan wanneer zijn vrienden om hem heen staan. Anders bij de kluisjes of de kapstokken een praatje maken? Het kan toch niet zo zijn dat hij echt altijd samen is?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hebben je ouders de knul ooit ontmoet?
Ze kennen hem in ieder geval niet zoals jij hem kent, dus hun inspraak is niet zo groot Als je echt bang bent voor je ouders (hoop het toch niet) en wat ze vinden, kan je altijd nog een vriendin van je vragen of ze voor je wil coveren, zodat hij met jou iets leuks kan gaan doen. Deze methode heeft niet m'n voorkeur, aangezien je ouders (mocht het echt wat tussen jullie worden) er toch wel achter zullen komen. Maar probeer eerst een keer samen iets casuals te gaan doen, op een warme dag samen ijs halen ofzo (doet wonderen ;)) |
Citaat:
|
Je bent je ervan bewust dat dat nog vier maanden duurt?
|
Uitstelgedrag Voor De Win toch?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:54. |