![]() |
Help mij...
Hallo,
Ik heb een tijdje terug een meisje uit mijn klas verkering gevraagd, ze zei toen nee. Achteraf hoorde ik van haar beste vriendin dat ze nee had gezegd omdat ze bang was dat ze het te snel uit zou maken, maar dat ze mij wel leuk vond. Ik denk echt heel de dag aan haar en ik weet niet zeker of ze mij nu nog leuk vind.. Wat moet ik nu doen? |
Het nog eens een keer vragen ?
|
Citaat:
|
Dan vraag je het niet en blijf je je de komende tijd een lafaard voelen, kan ook.
|
Citaat:
|
Als ze nee zegt is dat vervelend maar zo lang in onzekerheid blijven is veel vervelender. Raap je bij elkaar en vraag het toch. Of mss kun je haar via Facebook of whatsapp iets Valentijnachtigs sturen?
|
Je kunt misschien beter eerst haar beter leren kennen. Spreek wat af, ga samen film kijken of huiswerk maken. Dan krijgen jullie de kans elkaar wat beter te leren kennen. Wacht gewoon even met haar opnieuw vragen. Wanneer jullie meer met elkaar omgaan weet ze ook beter waar ze aan begint als jullie een relatie krijgen. Wie weet verdwijnt haar angst dat het snel uit gaat vanzelf naarmate ze je beter kent!
|
Het klinkt niet alsof ze je echt graag wilt eigenlijk...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:33. |