![]() |
zwanger van anaal?
Hey ik vraag me al heel lang iets af. Kun je zwanger worden van anaal? Want als ik dit google kom ik alleen van die lolbroeken tegen die zeggen dat je dan een tweeling of weet ik het krijgt.
alvast vriendelijk bedankt :3 |
Natuurlijk kan dat niet. Verder moet jij zover mogelijk bij seks vandaan blijven.
|
Gebruik anale seks alsjeblieft niet in plaats van een fatsoenlijk voorbehoedsmiddel! Met je andere topics in mijn achterhoofd zou ik je echt willen adviseren om de pil te gaan slikken.
|
Ik zeg ook nogmaals: de pil.
|
Ik zeg: wacht nog even tot je er ECHT klaar voor bent, want al die topics van jou...
|
Heb je al biologie op de middelbare gehad?
|
hoe oud ben jij? :(
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Ik vind het zo :') dat ik niet eens meer kon lachen :D
|
15 en je dit afvragen.. Gooi jezelf alsjeblieft weg
|
Citaat:
|
Heb je nog nooit sexuele voorlichting gehad ofz
|
ik laat het achter me xdd sorry voor mijn raare topics. de reacties maken me serieus echt bang >.< dat ik er bijna ni op durf te kijken.. haha
|
trouwens, nope. In groep 8 waren ze het vergeten te geven net zoals in de eerste klas
|
kben gewoon nieuwsgierig xdd En het is gelukkig nog goed afgelopen c: voorlopig xdd
|
Je vorige topics over seks en zwangerschap waren gewoon wanhopig. Maar dit sloeg alles zeg maar :p
|
Citaat:
Het lijkt me een goed idee om je daar wat meer in te verdiepen, voor je straks door wat experimenteren op je zestiende zwanger raakt of een nare SOA oploopt ;) |
De kans dat je zwanger word van anaal is 1 op de 25000 vrouwen
biologisch gezien is anaal geen onderdeel van sex, maar er zijn vrouwen waarbij de vagina, baarmoeder en anus samenkomen in een gat waardoor de vrouw alsnog zwanger kan worden door anaal. volgens mij word het' cloaca ' genoemd |
Citaat:
Je upt een oud topic en vertelt onzin. Een cloaca is onderdeel van vogels en reptielen, niet mensen. Ben je wel goed in je hoofd? |
Die vrouwen bestaan wel, maar ze worden geopereerd lang voordat ze seks hebben.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Huh, wat bedoel je daar nou mee dan? :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
@Elin ja. In ieder geval is dat wat er met de afscheiding "biologisch" bedoeld wordt.
|
Ben jij blond?
|
is ze al bevallen of voorzien van de verzameling SOA en GO
|
Je moet altijd zorgen dat wanneer je in de reet wordt geneukt, dat je gozer zijn piemel er diep in heeft zitten wanneer hij spuit. Want anders loop je het risico dat het zaad eruit loopt en alsnog in je kut druipt.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:01. |