![]() |
Enig idee waar ik Hersenschimmen in het Engels zou kunnen vinden?
Het Bernlef boek? Ik wil het iemand kado doen en Amazon heeft wat tweeehands kopiën maar dat begint pas bij $50, kan me niet voorstellen dat het niet goedkoper kan. En verder heeft wat gegoogle niet veel opgeleverd :ghe: Behalve kopiën bij Barnes & Nobles voor $3500 :Ghe::ghe: Ideeën/suggesties? :o
|
Hier staan er een paar tussen. Damn, had geen idee dat 'ie zo zeldzaam was!
http://www.abebooks.de/servlet/Searc...&sts=t&x=0&y=0 Niet gecheckt of ze ook naar de VS verzenden. |
Super duper nice, niet aan gedacht om Duitse sites te checken maar dat werkt! Dank je! :yeah:
Maar waar zei ik dat het naar de VS moest? Wie ben jij? :o |
Citaat:
|
Oops verkeerde account.
|
Citaat:
|
Ik vond dat echt een kutboek toen ik het de eerste keer las. De tweede keer vond ik het briljant.
|
Citaat:
Citaat:
|
Op De Paul gepast.
|
DDagmar?
|
Of voor het eerst in het openbaar bevredigd door mijn moeder. Ik kan nooit onthouden wat eerder was.
|
Niet zo veel, eigenlijk. Volgens mij vond ik de schrijfstijl de eerste keer heel irritant en kon ik pas de tweede keer begrijpen/waarderen dat dat nu net precies bij het verhaal hoorde, dat de stijl de inhoud matchte.
|
Godverdomme jongens
|
Prachtig boek
|
Deze wil ik ook lezen :lief:
|
Citaat:
Citaat:
|
Australische/Canadese/Namibische dollars!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
J, hoe is dit eigenlijk afgelopen? Ik heb 'm laatst ergens op de kop weten te tikken namelijk. Word ik nu rijk???
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Maar om de vraag te beantwoorden, ja, je wordt steenrijk! *O*
|
gewoon een digitale versie regelen en dan de Nederlandse tekst in google translate plakken (y)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:26. |