![]() |
Haar verven
Heey
Ik wil voor de eerste keer me haar gaan verven. Heb van mezelf blond haar maar zou graag donkerblond/bruin willen. Maar ik zou graag wat tips willen over welke haar verf ik het beste kan doen of dat ik gewoon naar de kapper ga en daar het laat verven. En kan ik van blond haar naar donkerblond of bruin, zonder dat het een vreemde kleur word? Hoop graag op tips of jullie ervaringen ermee. |
Dit hoort op Lifestyle. Ik verplaats je topic daarheen.
|
Tip, probeer de kleur eerst uit met een kleurspoeling. Ga pas met echte verf aan de slag wanneer je zeker weet dat je deze haarkleur wil. Terug gaan naar blond haar is namelijk onwijs slecht voor je haar! Een spoeling vervaagt vanzelf, dus dan is het minder dramatisch als de kleur niet goed is.
|
Ik ben met Eline. Daarbij is het altijd goed om een bruin met een roodtint te nemen als je blond bent. Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik niet weet of dat ook geldt als je natuurlijk blond bent, maar op geverfd blond wordt bruin een beetje groenig.
|
Neem geen roodtint! Ik verfde mijn donkerblonde haar mahonie, al snel vervaagde het roodbruin, maar de oranje gloed was enorm hardnekkig. Ik ben nu al anderhalf jaar bezig om het uit te laten groeien omdat ik geen andere manier wist om definitief van de oranje gloed af te komen.
|
Citaat:
Overigens helpt Head&Shoulders wel met verf, misschien gelijk een tip :p |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:30. |