![]() |
The Best Party of Summer '02
Welk open-air-party / festival vond jij deze zomer het beste, geilste, mooiste, kippenvelgevendste & lekkerste?
Mijn absolute toppers waren deze zomer: * Loveparade Berlijn (D) * Awakenings Festival Spaarnwoude (y) |
Nou vraag ik me toch af he, no offense :d, hoe krijg jij t in vredesnaam voor elkaar om naar zoveel feesten te gaan :D:o Zoveel reply's van jou, feestje hier, feestje daar, niet kunnen kiezen tussen feesten, etc. Waar haal je dat geld vandaan en vooral ook de tijd? :D
|
Citaat:
De weekends heb ik dus altijd vrij. Daarnaast ga ik tegenwoordig steeds minder en minder naar discotheken, omdat ik het geld liever uitgeef aan de grote feesten. En ik heb het grote voordeel dat ik veel partyminded people ken die meestal hetzelfde denken als moi :D. |
Moeilijke vraag...
Ik denk: 1) Mystery Land 2) Awakenings Outdoors 3) Sensation Black Edition Maar ze zitten dicht bij elkaar hoor ;) |
Nature One 2002 steekt met kop en schouders boven ALLE feesten uit. Dat was echt uniek
2e plaats voor t geweldige Awakenings Festival Spaarnwoude :) |
mysteryland
impulz outdoor |
Mijn absolute zomertopper was een klein en exclusief feest; "Summer Departure meets Roxy" in het NeMo in Amsterdam. Met een 5 uurs-set van Dimitri en als mc/saxofonist Hans Dulfer.
Qua festivals vond ik Mysteryland van afgelopen zaterdag erg lekker, mede door het weer, hoewel ik geen van de vele festivals vond opvallen. |
denk ook dat Nature One net iets gaver was als Loveparade. Mysteryland goede 3e plek ( SUPER geregeld )
|
Tot nu toe is het Mysteryland, hoe Picotto op de mainstaige ging draaien, geweldig gewoon :)
Maar goed, ILT komt nog..............en dat zal zeker de kroon spannen! |
Citaat:
|
En ook niet bepaald buiten :)
|
qua outdoor in de zomer ben ik alleen bij Impulz en Mysteryland geweest.
hoewel Impulz 's nachts plaatsvond (wat natuurlijk net ff leuker is dan overdags) vond ik Mysteryland toch net ff beter <-- meer favoriete dj's die geprogrammeerd stonden en de lasershow tijdens Marco V. vond ik ook onvergetelijk! |
awakenings
|
oooow wat heb ik toch genoten bij mysteryland in die warme snoeptent bij marcello .......................... ow mijn ggggod
|
Citaat:
|
LOVEPARADE! :) Geen twijfel over mogelijk!
|
sound/vision was ook lekker, gedeelde 1e plaats
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:17. |