![]() |
wat betekent dit??
hooi iedereen . ik zit met een probleem..ik vind een jongen leuk alleen heb ik het verknald!!!het is dus zo gegaan ik liep op school de gang op hij was daar ook en gingt tegenover me staan en begon te glimlachen.maar hij zei niks dus ik keek naar de grond en liep een paar seconden later door.twee vrienden van hem lachten hem uit en hij schaamde zich. want hij ging met zn lichaam tegen de muur. een dag later had ik er sppijt van dus had ik zn insta opgezocht en stuurde ik een pb bericht en schreef heeii.maar ik kreeg geen antwoord.een paar dagen later was het zo dat als ik laangsliep dat die vrienden gingen lachen enzo en dan naar hem keken en dat ze uit een raam heletijd met die jongen naar mij keken.een maand later kregen we andere klassen.....omdat we naar de derde van de middelbare gingen...toen kwam hij in me klas. hij heeft sinsdien al met 2 andere meisjes genomen ...soms kijkt hij wel een tijd naar me maar vaak lijkt het alsof hij niks meer met me temaken wil hebben ;( nu is mijn vraag aan julie.vond of vind hij me leuk??en waarom negeert hij mij ???waarom doen die vrienden zo??en ja ik snap er gewoon niks meer van!
maar alvast bedankt voor het reageren. |
Kan niemand wat zinnigs over zeggen. Vraag het hem.
|
Het maakt toch niet zo veel uit of hij je ooit leuk vond? Het is een stuk relevanter om je af te vragen of hij jou nu leuk vindt. Of dat jij hem eigenlijk wel leuk vindt. Deze jongen heeft in vrij korte tijd al twee vriendinnetjes gehad, dat kan natuurlijk gewoon stom toevallig zijn, maar mijn interesse voor zo'n jongen zou daardoor minder worden. Ik hoef niet één van de tientallen meiden te zijn waar hij ooit iets mee gehad heeft, ik zou niet de volgende in een lange lijst vriendinnetjes willen worden.
Daarnaast kan je een stuk meer ontdekken over iemands gevoelens door gewoon met hem om te gaan, met hem te praten of misschien zelfs eens wat af te spreken. Dat zegt een hoop meer dat wat heen en weer kijken. |
Al met 2 anderen genomen? Dan zou ik hem niet willen want dan word jij de volgende!
|
Communicatie is het belangrijkst hier, als jij het niet aan hem vraagt, zal je er nooit achter komen.
Wij kennen de jongen niet, dus wat hij precies denkt is voor ons ook niet goed in te schatten, jij kent hem het best, dus wat denk jij wat hij bedoelt? Daarna heb je 2 opties: vraag het hem, of laat het rusten en zoek een andere leuke jongen bij je in de klas |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:18. |