Denkerius |
24-02-2015 19:10 |
Citaat:
Svn schreef:
(Bericht 33740423)
In de tijd dat de bijbel is geschreven was er volgens mij nog geen internet of "boekjes voor volwassenen".
|
Men had toch vooral de fenomenen, "gebrek aan mensenrechten", "slavernij" en "seksuele behoeftes".
Citaat:
patatjemayo schreef:
(Bericht 33739166)
hooi iedereen .
dit is een vraag voor de blanke jongens ;)
vinden jullie bruine of licht bruine meisjes aantrekkeijk??
zelf ben ik half surinaams en kwart nederlands en kwart japans dus heb ik een lichtbruine huid en zwart krullend haar. Alleen heb ik vaak dat bruine jongens naar me kijken op straat en soms ook blanke maar dan wel wat minder.terwijl ik juist op blank val.
|
Een zwarte huid maakt op zichzelf heel weinig uit, wat wel uitmaakt is de vorm van het lichaam, gezicht etc. Het huidige schoonheidsideaal is voor blanke mensen, die vooral in een blanke omgeving leven, gebaseerd op blanke vrouwen. Niet-blanke vrouwen komen nou eenmaal uit een genepoul die niet gelijk is aan die van de blanke vrouwen, op wie in dit geval het schoonheidsideaal is gebaseerd. Dus de kans is groter dat een niet-blanke vrouw afwijkt van dit ideaal en dus minder aantrekkelijk wordt bevonden door mensen die opgegroeid zijn in een blanke omgeving. Zelfde geldt voor elke kleur, lengte of andere manier waarop verschillende culturen zich onderscheiden.
Maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat blanke jongens je zo mooi vinden dat ze je niet aan durven te spreken ;).
|