![]() |
Wiet vraag
Hallo ik ben 17 jaar en ik rookt ongeveer om de 3 maanden 1 keer wiet en dan hebben we het over 4 a 5 hijsjes want ik word best snel stoned maar nu is de vraag is dit erg schadelijk voor mijn hersenen of valt het wel mee want ik ben wel een beetje bang dat me school prestaties eraan gaan.
Mvg, Dion (y) |
Nee, zul je geen last van krijgen. Dus rook maar gerust een jointje
|
1 x in de 3 maanden staat vrijwel gelijk aan niet blowen.
|
Nee hoor, misschien gaan ze zelfs omhoog doordat je hiervoor dus bang bent en nog meer gaat leren? :p
|
Oke bedankt! Ik was benieuwd
|
Dat zou geen probleem moeten zijn.
Wel is het zo dat je hersenen pas gestopt zijn met ontwikkelen op je 21e |
Ja inderdaad alleen je hersenen hebben een soort van afweersysteem die dat tegenhoud geloof ik? Als je het tenmiste niet wekelijks doet.
|
Daar weet ik niks van af, maar ik weet wel dat je weliswaar schade aan je hersenen toe doet. De schade is alleen minimaal.
Een keer een snuif benzeen of lijm per ongeluk is al velen malen erger. Ik zou me er niet te druk om maken, als je het niet te veel doet is er geen probleem. Mvg, |
Je hersenen hebben geen afweer systeem, als het dat zou doen zou je ook geen effect hebben van het blowen natuurlijk :p. Maar af en toe een beetje blowen kan geen kwaad voor hersenen/schoolprestaties etc.
|
Nee oké, Dat is waar maar ik bedoel meer zoeits dat het zich weer hersteld bij niet regelmatig gebruik?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:57. |