![]() |
vraagje aan meisjes (ben erg onzeker )
Ik ben dus een stille onzekere en verlegen jongen, ik merk gewoon vaak dat elke keer als ik buiten ben meisjes (13-25)jaar naar mij staren, dit doen ouderen of jongens dus niet. dit gebeurt overal in de bus, tijdens gym, in de klas. Ik heb helemaal geen idee waarom ze dit doen. ik zie er een beetje anders uit omdat ik een aziaat ben. Ik ben niet eens knap. ik weet niet of dit negatief of positief is en daarom wil ik graag vragen aan jullie als jullie naar een jongen zouden staren is het dan positief of negatief? en wat zou daarvoor de reden kunnen zijn ik hoop dat jullie dit serieus willen beantwoorden :)
|
Is het niet gewoon jou idee dat ze naar jou staare maar eiglijk gewoon ergens anders naar kijke
|
Ik weet zeker dat er meisjes zijn die ook voor een Aziatisch uiterlijk gaan ipv Nederlands ;)
|
Staren mensen echt naar jou, kijken ze mee als je beweegt etc.? Ik staarde altijd heel veel in het niets, waarbij ik er soms na vijf minuten achter kwam dat er iemand in m'n niets zat :D
|
Ze staren niet naar je.
|
Ik denk dat het in je hoofd zit, tenzij je zo'n gedrocht bent :p Nee maar serieus, het zit gewoon in je hoofd. Waarom ben je dan onzeker? Dat is sowieso de oorzaak van dit probleem.
|
Ik betrapte mezelf gisteren toen ik naar een jongen zat te staren :bloos: zo heel knap was hij niet, mss kwam het door het feit dat hij het interresantste was op dat moment. Maar ik kon mijn ogen niet van hem afhouden :herp:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:01. |