![]() |
Toch interesse na afwijzing?
Hey, ik ben 13 en ik ben op een meisje uit mijn klas van 12. Ik heb het al tegen haar gezegd en ze zei dat ze niet op mij is, maar ze begint wel steeds meer contact met mij te zoeken. Hoe kan ik hier het beste mee omgaan. Help me...
|
Citaat:
|
Citaat:
Verder zou ik je ook aanraden om een eigen topic aan te maken ;) |
Ze heeft al gezegd dat ze niet op mij is maar sinds dat begint ze wel steeds meer contact te zoeken...:|
|
Als ze met me praat, hoe moet ik dan met haar terugvragen of versieren:confused:
|
Gaat niet lukken als ze je toch niet wil. Verder moet je bij meisjes gewoon doen alsof je geïnteresseerd bent en het laten lijken alsof hun mening relevant is.
|
Maar bijvoorbeeld als ze naar me kijkt voor iets van 10-20 seconden wat moet ik dan doen of bijvoorbeeld probeert ze contact te maken wat moet ik dan doen
|
Kan iemand iets antwoorden:|
|
Het is niet de bedoeling om het topic van iemand anders te kapen, dus ik heb even een eigen topic voor je aangemaakt (Y)
|
Verliefd
Hey, ik ben op een meisje uit mijn klas van 12, zelf ben ik 13. Ik heb tegen haar gezegd dat ik op haar ben, maar ze zei dat ze niet op mij is. Na dat gesprek begint ze steeds meer contact met me te zoeken, bijvoorbeeld een praatje maken als ik alleen ben of als ik uitleg krijg kijkt ze ff 10-20 seconden naar me en dan kijk ik terug en ze blijft maar kijken en lachen. Kan iemand zeggen hoe ik het best met haar kan praten of haar kan versieren?:confused:
|
Iemand?
|
Elin3, jij misschien?
|
Je kan haar niet versieren want ze is niet geïnteresseerd. Dat zei ik net ook al. Soms maken mensen ook praatjes met anderen zonder dat daar iets achter zit.
|
Als ze contact zoekt, reageer daarop en stel eens voor om wat af te spreken. Samen film kijken of aan een opdracht voor school werken, zoiets. Wil ze niet, zet haar dan uit je hoofd, dan stelt het contact zoeken vanuit dat meisje niets voor en heeft ze er geen bijbedoelingen mee.
Als jullie wel iets afspreken en dat is gezellig, spreek dan vaker af. Wie weet bloeit er iets op ;) |
Bedankt?
|
Citaat:
|
Ik vroeg haar of ze iets met me wou doen een keertje en ze zei dat het wel kon
|
Ooit een keertje, goed begin. Nu nog een datum prikken, want ooit een keertje gaat er anders niet van komen ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:25. |