![]() |
''leuk'' genoeg?
Ik weet niet op welke manier die jongen (waarop ik ben) mij leuk vindt. Ik spreek hem nu minder dan eerst maar hij heeft het waarschijnlijk ook erg druk. Hij zegt wel soms dat hij me leuk vindt en hij zei een keertje dat hij meer van me houdt dan ik van hem. Mijn vrienden vroegen hem of hij een relatie wilt met mij. Hij zei dat hij dat echt niet wist maar dat er wel een kans is. Ik ben hier best in de war van omdat ik vorige maand naar hem toe ging met de trein. Ik kreeg van hem mijn eerste zoen(en) xdd en dolde nog een beetje met hem. Verder dan dat ging het niet :bloos:
ik twijfel of ik nog van hem moet gaan houden. Ik vind hem erg leuk maar ik wil ook geen dag te gemoed komen waarin ik zie dat hij een ander heeft....Ik bespaar mezelf liever een hoop liefdesverdriet... x |
Ga een gesprek met hem aan en als hij over zichzelf begint op te scheppen of teveel over zichzelf begint te praten en niet wat vraagt over jou of zo, dan zou ik maar stoppen. Als je twijfelt moet je niks beginnen...
|
Van iemand houden is niet af te dwingen, dat moet groeien, ook bij jou. Houden van komt vanzelf wanneer het klikt en hij goed met jou omgaat. Tot die tijd, bedenk en bespreek met hem welke verwachtingen je hebt van jullie "relatie".
|
Een paar weken later werd je door een andere jongen in je poeperd genomen maar toch vind je die eerste leuk? Jezus wat bestaan er wanhopig meiden op de wereld...
|
Citaat:
Ik maak het mezelf al jarenlang erg moeilijk omdat ik in mijn broek schijt om gekwetst te worden. Ik baal daar van en probeer dat proces te keren (gaat al heel veel beter). Trap niet in dezelfde valkuil, is zonde. Citaat:
|
Citaat:
|
Verwachtingen kunnen ook zijn "ik vind je nu leuk, dus ik wil nu wel verkering, dan zien we daarna wel weer". Verwachtingen hoeven niet direct trouwplannen te zijn ;) Het is mij wel gebeurd dat ik hoge verwachtingen had van een scharrel, terwijl hij helemaal niet toe was aan een serieuze relatie. Dan is het fijn als je dat weet, zodat je niet veel te hard van stapel loopt.
|
Citaat:
Misschien is wanhopig niet het juiste woord. Uhm wat dacht je van ''VERLEGENHEID'' en ''ONZEKERHEID''. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:49. |