![]() |
[Help] Vingeren [Help]
Hallo,
Ik ben een meisje van 11 jaar. Ik wil graag sex, maar ik weet dat het door de hormonen komt. En ik wil dus beginnen met vingeren. Alleen weet ik niet als het al op deze leeftijd kan. Moet ik al op deze leeftijd starten? En hoe moet ik beginnen met vingeren? Dus mijn vraag is eigenlijk hoe moet je vingeren.. AppelkeFop |
Of jij jezelf ontdoet van je maagdelijkheid ligt nogal aan jouw definitie van maagd zijn.
Vind jij "maagd zijn" wanneer er nog nooit iets in jouw vagina geweest is? Of wanneer er nog nooit een penis in jouw vagina gezeten heeft? Het kan inderdaad dat bij vingeren je maagdenvlies scheurt, maar dat zou ook kunnen gebeuren wanneer je tijdens je menstruatie (nu of misschien pas over een paar jaar) een tampon inbrengt. |
Citaat:
|
Hoe moet je vingeren dan ;s ^^
|
Ik denk dat veel meisjes vingeren te letterlijk nemen, de meeste stimulatie komt door de clitoris (correct me if i'm wrong), en je kunt je dus het beste daar op focussen, gewoon heen en weer wrijven erover, en eventueel tegelijkertijd met wat anders naar binnen? Maar verreweg de meeste stimulatie komt door de clitoris, probeer uit wat jij lekker vind ;).
|
Citaat:
2) je kan jezelf niet ontmaagden door vingeren |
Citaat:
|
Over het maagdenvlies bestaan veel misverstanden. Het woord maagdenvlies is eigenlijk ook een verkeerd woord. Veel mensen denken dat dit een vlies is wat de vagina afsluit. Dit is niet waar. Dat wat maagdenvlies wordt genoemd is een randje weefsel; een zacht, glibberige en iets dikker stukje huid, vergelijkbaar met de binnenkant van je wang. Dit bevindt zich vlak achter de vagina-ingang. Het sluit de vagina niet af. Soms wordt dit weefsel (het maagdenvlies) iets dikker of ruwer door de werking van (vrouwelijke) hormonen. Heel soms komt het voor dat het maagdenvlies wordt geschaafd of geschramd bij het inbrengen van een tampon, vinger of penis. En doordat de vaginawand en het weefsel sterk doorbloed zijn, kan er dan wat bloed uit de vagina komen. Het bloeden gaat vanzelf weer over en de schram verdwijnt na hooguit een paar dagen.
|
Bestaat dus niet :ghe:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Oh, en het maagdenvlies bestaat weldegelijk. Dat is namelijk waarom sommige meisjes bloeden bij hun eerste keer. Inderdaad is het geen vlies maar een randje dat zich halverwege de vagina bevindt en welke scheurt bij de eerste penetratie. Dus...
|
1. Het is geen vlies.
2. Niet alle meisjes worden geboren met zo'n "randje". 3. Lang niet alle meisjes bloeden bij de eerste keer seks. 4. Het "randje" kan ook al gescheurd/verdwenen zijn voor de eerste keer seks. 5. Het is bijna nooit te zien voor een arts als hij in de vagina kijkt of een meisje ontmaagd is of niet. Met andere woorden: het "maagdenvlies" is behoorlijk onzinnig. |
Dat is jouw mening. Ik heb anders gezien, Axel.
|
Ik baseer wat ik zeg ook niet op een paar voorbeelden die ik heb gezien ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat is dus een theoretische kwestie...
Het maagdenvlies is geen vlies, maar het zit er wel, want er zit een randje, maar dat randje is dus technisch gezien geen vlies, dus is de naam maagdenvlies eigenlijk een onzin naam. Maar ja. We ontmaagden en zijn ontmaagd, en dat is de term voor wanneer je de eerste keer van bil bent gegaan. Dus echt van bil. Gepenetreerd bent. Of wanneer wie dan ook wat anders vindt. Want soms vinden mensen zichzelf ontmaagd als er vingers, tampons, komkommers, armen, preien of dildo's in geweest zijn. Dus ook dat is meer een theoretische vraag. |
Spoiler
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:44. |