![]() |
Verliefd en hoe vraag ik haar??
Hoi,
Ik zit nu in de eerste klas en ben tot over m'n oren verliefd op een twaalfjarig meisje uit mijn klas. Ik heb vaak contact met haar loop met haar mee naar het station om haar op te halen en weg te brengen (vaak met een vriend erbij die bij haar in de trein zit), op school hangen we tussen de lessen door ook best vaak rond. Alleen zeg ik soms hele rare dingen als ik in haar buurt ben........:bloos: Vooral als mijn vriend erbij is (is niet weg te krijgen bij mij) en die houd van flauwe grappen over dingen waar meisjes niet zo van houden:rolleyes:. Nou is mijn vraag............ Hoe moet ik haar vragen of ze iets met me wil??????? Want ik ben bang dat als ze NEE zegt dat ik dan een heel erg goede vriendin kwijt ben:facepalm:.............. Please zo snel mogelijke reactie!!! |
Misschien moet je kleiner beginnen. Vraag dus niet gelijk of ze een relatie met je wil, geef haar eerst kans je beter te leren kennen. Vraag dus eerst maar eens of ze buiten schooltijd een keer met je af wil spreken voor je over verkering begint ;)
|
Citaat:
Hoe gaat dat tegenwoordig met die beginnende pubers?*O* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Twintig kilometer, wat ver! Ja, dan kun je het maar beter laten zitten.
|
20 kilometer is nog geen uurtje fietsen. Verder maakt het niet uit wat je gaat doen, zolang je maar met haar kan kletsen.
|
Okay,
thnx voor al de tips!!! Ik ben van plan om haar in de Lente een keertje mee te nemen naar het park en haar dan misschien daar haar te vragen?? Maar goed, nog bedankt!!! |
Hey,
Wat je idd kan doen wst andere ook zeggen. Vraag of ze wat wil doen. Je woont wel ver weg maar als je echt heel erg verliefd op der bent, geef het dan een kans. Ga des noods precies na school. En dan ga een naar de film, ijs eten uhm strand zwembad Enzofoort er zijm genoeg leuke dingen ol te doen. En ik weet bijna zeker dat ze het wel leuk vind zorg dat je een leuke dag met der hebt en dat jullie het naar jullie zin hebben. En als het bevalt doe het nog een x. Ik denk dat ze dan ook gevoelens krijgt rn als ze al heeft komy het nog beter uit. Niet bang zijn voor een nee. Het komt goed Het hoort bij het leven |
ga met haar praten via whatsapp en zeg van mischien zullen vragenspel doen verveel me" en dan ga jullie dat doen en dan vraag je wie vind je leuk op dit moment en dan kom je erachter misschien is dit een tip? probeer eerst beetje te flowen
|
Citaat:
|
ik zit in precies de zelfde situatie met een meisje van mijn school alleen wij wonen 2.4 km van elkaar af wat moet ik doen
we zitten allebij in de 2e |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:18. |