![]() |
I Love Techno vs Capital
Damn dit is een moeilijke. Welke zou jij kiezen op zaterdag 9 November?
Optie A) "Capital" Statenhal - Den Haag Line Up: * Paul van Dyk (D - Vandit Records) * DJ Tiësto (NL - Blackhole) * More to be confirmed In de wandelgangen werden ook al de namen Sander Kleinenberg & Pete Tong genoemd, maar dat terzijde. Ik heb Dhr. Verwest & König Paul samen al op Ibiza gezien en het dak ging er werkelijk he-le-maal vanaf. Hmmm. Optie B) "I Love Techno" Flanders Expo - Gent (Belgium) Line Up: * To Be Announced Soon Het grootste indoor techno festival van de Benelux. Vorig jaar kippevel aan overgehouden. Namen als Väth, Cox, De Heij en consorte eventueel weer van kortbij beleven... Ik heb een dilema :( |
Mmm, 'twordt voor mij duidelijk ILT. Tijs en Pappa Paul heb ik al vaak genoeg gezien. Bovendien heeft de echte techno meer mijn voorkeur.
|
Tja ik kan beter feesten/dansen op trance, maar techno is weer vetter om naar te luisteren, zeker I Love Techno :)
Maar das mijn smaak.. |
I Love Techno heeft op dit moment ook mijn lichtelijke voorkeur, zeker na de waanzinnige ervaringen van de vorige editie.
Maar toch knaagt het bij me :( |
Ik wil eerst weten of mijn budget het uberhaupt toelaat ;)
Maar als ik zou kiezen... Ik denk toch I Love Techno :) Dat staat ieder jaar weer garant voor een topfeest, en ik moet er een keer heen :D |
Lijkt me toch duidelijk heh. I Love Techno!!!
gewoon 1st naar Dutch Dimension gaan. Dan heb je je portie lekkere trance ook gehad in de mooiste zaal van NL :) |
Citaat:
|
optie A
ook al heb ik beide heren al vaak gezien..... nie vaak genoeg |
Reeds bevestigde namen op de line-up van ILT 2002:
UNDERWORLD (LIVE) - CARL COX - TIMO MAAS - TREVOR ROCKCLIFFE - C1 - SVEN VÄTH - ADAM BEYER - DEETRON - OXIA. Mjam! Toch moeilijke keus. Stel hem nog even uit, maar zoals ik er nu over denk wordt het ILT. De Capital tent op Mysteryland viel mij tegen btw. |
Citaat:
Mijn keuze is nu al 85 % voor I (L) Techno :) |
I (l) techno
|
Sander Kleinenberg is ook al bevestigd, verder komen ook Laurent Garnier en Roog.
Ik weet al waar ik heen ga, CAPITAL !!! WHooooo :) |
I love techno !!!!
|
Gonzo niet meer twijfelen gewoon gaan naar ILT! die party gaat zwaar ownen!! /me waarschijnlijk ook van de partij wel een eind rijden maar heb ik er graag voor over! :)
|
Underworld, Vath en Beyer MAAK ME GEK! :P
btw Pascal FEOS was ook WREED bezig op Mysteryland |
Citaat:
|
I love techno of course :)
|
I love Techno natuurlijk!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ben niet zo'n Techno-fan, maar hier moet ik gewoon een keer geweest zijn !!!!! I love Techno heeft veel meer sfeer en is een veel indrukwekkendere ervaring!!!!!! |
i (l) techno
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is potverdomme zn eigen land waar t gehouden wordt!! |
nee Multigroove of Ultimate Bass wordt t ;)
|
Effe voor de duidelijkheid
Rush Adam Beyer Redhead Darren Price Trevor Rockliffe Oxia Underworld (live) Pascal FEOS Justin Berkovi (live) Sven Vath Jacek Sienkiewicz (live) Marco Bailey C1 Carl Cox Stanny Fransen Timo Maas Deetron And many more to be confirmed... |
Complete Line-up is nu te bekijken op de site, plus alle andere info.
http://www.ilovetechno.be Ik ga zeker weten. |
ILT!!!!!
ps: aaaaaaaaa!!! |
Adam Beyer, Sven Väth, Marco Bailey, Underworld (live), Carl Cox, Marco Carola, Timo Maas, Anthony Pappa, Remy, Pascal F.E.O.S., C1, Trevor Rockcliffe, Darren Price, Oxia, Stanny Franssen, Rush, Remy and more
Mijn keuze is duidelijk gevallen. 21 September een kaartje halen voor de Flanders Expo :o :o :o |
Iets later dan gepland maar the ticket is binnen :D
|
Citaat:
http://www.webdeveloping.nl/upload/?2779094896 |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:40. |