![]() |
Naakt slapen
Hallo, ik heb een vraag of iemand wat tips is hoe ik naakt kan slapen (jongen). Ik krijg namelijk altijd een erectie als ik mijn short uit doe. HELP!
|
Je erectie negeren en in bed stappen? Je went er vast vanzelf aan
|
Het probleem is dat ik dan niet in slaap val.
|
Helpt het tegen de erectie wanneer je niet ziet dat je je boxer uitdoet? Dan zou je je boxer onder de dekens uit kunnen doen
|
Ja dat doe ik normaal gezien ook maar dan krijg ik automatisch een opwindend gevoel
|
Stug volhouden. Je piemel gaat er ooit aan wennen.
|
Denk je want als ik dat op een schooldag doe ben ik gwn bang dat ik niet uitgerust ben op school, is er geen truc om je erectie weg te krijgen ofzo?
|
Ja, je aftrekken.
|
Waarom wil je per se naakt slapen? Het is toch niet erg om met een boxershort aan te slapen?
|
Gewoon mensen zeggen dat het veel beter slaapt.
|
Waarom een probleem maken van iets dat in de verste fucking verte geen probleem is?
Citaat:
|
Ik vind het helemaal niet beter slapen. Sterker nog, de meeste mensen die ik ken hebben wel iets aan tijdens het slapen. Dus wat nu?
|
Oké bedankt voor het antwoorden
|
Citaat:
Dus gewoon lekker aan laten die boxer lijkt me. Of inderdaad effe rukken. (ook goede tip voor als je lastig in slaap valt, maar dit terzijde) |
Ik slaap altijd naakt, vind het zelf vrij normaal. Fap even voor het slapen gaan en hij is zo weg.
|
Bedankt allemaal
|
idd gewoon ff spelen..ik kan niet eens slapen in n droog bed
|
Citaat:
|
Het kan chill zijn maar dan wel alleen in de zomer...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Stel: je ligt naakt te slapen en via de buren komt er vuur in je huis. Nu komen de brandweermannen/vrouwen naar binnen en je kan door de rook geen kleren vinden! Hahaha dit os de reden waarom ik met pyama slaap
|
Citaat:
|
Dan is je naaktheid ook wel je allergrootste probleem wanneer je huis in brand staat :p
|
dat is een mogelijkheid :D
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:16. |