![]() |
Help me please?
Hallo allemaal,
Ik heb een heel naar verleden als het gaat om relaties. Ben meerdere malen bedrogen etc. (Ga daar verder niet op in) Nu is het zo dat mijn huidige vriend op zichzelf gaat wonen. Wij hebben sinds 8 maandjes een relatie. Ik ben super blij voor hem, maar de angst slaat toe dat het verleden zich herhaalt. Ik ben zo boos op mezelf dat ik hier überhaupt aan denk... Wat kan ik doen om mijn verleden en de beschadiging los te laten, hij verdient mij voor 100% en een eerlijke kans. Liefs, Lotjé |
Waarom zou hij jou bedriegen als hij op zichzelf gaat? Als hij dat zou willen zou hij dat nu ook al kunnen doen in principe.
|
Praat erover met elkaar. En probeer vertrouwen te hebben in de toekomst samen. Gewoon doen. Niet alles vergelijken.
|
Gewoon, beseffen dat wat je vroeger mee hebt gemaakt geen fuck te maken heeft met je huidige vriendje.
|
Citaat:
|
Ik was niet cynisch en wat heeft een roze olifant met het euvel te maken?
|
Eigenlijk wil der dus mee zeggen dat je bang bent dat het weer gebeurt of hij je verlaat.
Je houd van hem en je gunt hem een eigen plekje Maar je zit wel met iets diep van binnen Je moet hem vertrouwen en ik weet dat iedereen dit soort angst ook heeft gehad. En het moeilijkste maar beste advies is Praat er over elkaar. Zeg tegen hem hoe je je echt voelt. En misschien geeft hij het beste advies en luister wel naar hem :p Het is moeilijk maar hij moet dit ook weten Succes |
"
Watch your thoughts, they become words. Watch your words, they become actions. Watch your actions, they become habits " Het is heel lief dat je op hem let, dat je bij hem wil blijven. Maar de gedachtes in je hoofd vergiftigen jezelf. Blijf positief, nothing is wrong! Enjoy life, my girl ;) Gods Blessings, David |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:44. |