![]() |
Dansen gewicht
Hey allemaal,
Ik heb met school een soort uitvoering. Het punt is we doen een onderdeel acrogym. Dat is wel leuk allleen we doen er een soort halve liften. Klinkt ingewikkeld. Het is een soort lift als in de film dirty dancing. Dus op de schouder worden gelegt van een jongen en nog andere dingen. Het gaat okai. Ik ben bang en onzeker ik ben bang dat hij me zwaar vind Of denkt was ik maar niet met haar dit gaan doen. Al die vragen maken me gek!!! Ik ben 16 bijna 17 en weeg onegveer 61 k Ik ben 1,73 Wat moet ik doen? |
Je weegt echt niet enorm veel, je hebt eigenlijk gewoon een gezond gewicht. Blijf gewoon communiceren met je danspartner. Lukt het liften niet, dan ga je naar de begeleidend docent en vraag je hoe je dat kan oplossen. Maak er geen probleem van ;)
|
Je bent niet te zwaar en je maakt je druk om niets.
|
Thanx
Alleen het punt is die jongen en ik hebben geschiedenis met elkaar Ik bedoel mee ik en hem hadden geen realatie maar meer een soort flirt of flow achtig En dat is toen gestopt en komt nu weer terug Ik ben bang door dit probleem ding dat het helemaal kapt tussen osn zeg maar En je kan wel zeggen ik maar me druk om niks maar het is een soort meiden ding dit sorrt |
Probeer je gevoelens etc. los te zien van deze schoolopdracht. Jullie moeten samen een dans oefenen, dat gaan jullie proberen en als het niet lukt vraag je hulp aan de docent. Zo simpel is het. Eigenlijk is er toch nog helemaal geen probleem? Hij heeft jou toch niet niet met oefenen keihard op de grond laten vallen al schreeuwend dat je zo zwaar bent als een zeekoe :P
|
Citaat:
Dankjewell en ik weet dar het lastig me gevoel los te laten maar il ga het proberen |
Citaat:
Hij ziet je toch? Hij kan prima inschatten hoeveel je weegt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:06. |