![]() |
overmeesterd
Hoi, ik ben 16 jaar oud en ben er van overtuigd dat ik graag word overmeesterd.
Ik wil iemand anders de touwtjes in handen geven en alles met me laten doen. Wat hebben jullie voor ervaring? En wat is jullie favoriete rol? De meester(es) of het slachtoffer. Mvg UnknownHgv |
Laat me raden, je hebt 50 tinten grijs gekeken? (Of gelezen)
|
Nee, ik hou niet van lezen en ga niet naar de BIOS maar deze fantasie heb ik al langer dan dat dat boek uit is
|
hier heb je dus onderdanigheid voor met seksualiteit :) veel mensen houden van rol spellen. de ene vrij normaal en de anderen doen extreme SM.
|
Heb er geen ervaring mee, ik zou dan liever de meester zijn. Ik zou je wel willen adviseren om zoiets echt alleen met iemand te doen die je 100% vertrouwt en goed kent, dus in een goede relatie ofzo. Om iemand je zomaar vast te laten binden... je zou niet de eerste zijn waarbij dat niet goed afloopt ;)
|
ik ook geen ervaring mee helaas...ik zou best t slachtoffer willen zijn.. (bloos)
|
Je zou even kunnen kijken op het forum van samarium.nl.
Er zijn ook wel betere sites met recentere informatie en levendigere discussies, maar daar mag ik niet naar linken. Samarium is specifiek gericht op jongeren. Als je daar begint kom je vanzelf meer tegen. |
wat doede dan
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:23. |