![]() |
ADHD en depressief
Hallo, ik wilde jullie vragen of jullie tips hebben. Ik ben 15 jaar oud en ik weet nu een jaar lang dat ik ADHD en disperactie heb. Voor mijn ADHD zijn ze aan het experimenteren voor mijn medicatie, nu gebruik ik equazim sinds begin feb en is mijn dosis 1 week daarna verhoogt naar 20mg. De laatste tijd voel ik me depressief en heb ik afgelopen vrijdag een verhoging van mijn dosis gekregen naar 30 mg. Tips?
|
Bedoel je dyspraxie? Anyway, rot voor je dat je jezelf depressief voelt!
Zou het misschien een bijwerking kunnen zijn van de medicatie? Misschien is het slim om je dokter om zijn/haar mening te vragen. |
Ja dat bedoelde ik. En het is een van de bijwerkingen die je kunt krijgen.
|
Wat is erger: druk of depressief?
-> stoppen met pillen |
Het lijkt me niet de bedoeling dat je jezelf rot voelt van de medicijnen. Ik zou een afspraak met de dokter maken en het aangeven. Misschien weet hij een andere oplossing.
|
Wat bedoel je met druk? En ja maar hoe moet ik het me ouders vertellen? Ik ben verbaal trouwens (heel) sterk maar dit zou ik gewoon echt niet weten.
|
Citaat:
En als ze dan vragen waar je last van hebt, zeg je dat je sinds het starten of ophogen van de medicijnen steeds minder lekker in je vel zit |
Word je depri van de pillen? Zoja.. kappe ermee
En ohja, maak niet een big deal van de ADHD. Tegenwoordig word er aan alles een sticker geplakt. Ik heb volgens mijn medisch dossier namelijk een jeugdtrauma, depressie, ADHD, PDD NOS, Dyslexie, Dysorthografie en Dyscalculie. |
Ow maar ADHD klopt wel ik ben heel hyper en heb echt slechte motoriek. Bedankt voor het antwoorden ik ga mijn moeder het zo snel mogelijk zeggen
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:54. |