![]() |
The Godfather
Valt me zwaar tegen dat er geen topic over deze films is als ze alledrie zijn uitgezonden op 3 weekends.
Of ik heb de topic niet gezien, in dat geval sorry. Maar goed, wat vonden jullie ervan???? Ik was op vakantie voor de eerste 2 maar de 3de heb ik gister wel gezien, ook al heb ik ze ook thuis in de kast staan... Ik kijk ze best vaak en vind ze meesterlijk. Maar de meesten van jullie weten dat al hehe, ik heb het er vaak over. Maar goed, opinions please. |
Heb ze allemaal gevolgd op rtl5 en vond ze leuk om te kijken, lekker samenzweerderig en ouderwets sfeertje...maar één ding zit nu in mijn hoofd...waarom snapten die neef en nicht nou niet dat die incest echt niet kon (deel III)??
|
ik heb alleen deel 3 gezien gister ... vaage shit af en toe , wel vet dat die ene priester werd neer geknalt en echt amateur dood ging
|
Hmm ik heb The Godfather I, II of III nog nooit gezien.
Er was iig wel een topic over, hieronder. Misschien was deel 3 net teveel? |
Citaat:
Maar verder waren ze wel mooi (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maarja, dat is dus de show die erbij moet omdat het in 1990 is gemaakt he, en dan eist het publiek wat actie. |
Zonder part 3 zou er geen Godfather trilogie zijn, dat is logisch. Part 3 maakt alles compleet en Coppola wist dat een derde deel noodzakelijk was, de dood van Michael Corleone was noodzakelijk, iedereen moest zien dat Michael spijt had van al zijn criminele daden en hoe Coppola dat allemaal in beeld brengt is meesterlijk en zou ik voor geen goud willen missen, dus de mensen die part 3 te veel vinden kunnen maar beter ophouden. The Godfather is de beste trilogie ooit gemaakt en in geen ander film wordt er zo goed geacteerd als in The Godafther, niet in Good Fellas, niet in The Shining en zelfs niet in Scarface. The Godfather is zonder twijfel een van mijn favoriete films en dan niet alleen de eerste maar ook de tweede en derde. Neem nou de scene in part 3 waar Michael Corleone (Al Pacino) schreeuwt nadat zijn dochter (Sofia Coppola) wordt doodgeschoten, daar heb ik gewoon geen woorden voor, een van de mooiste scenes die ik ooit heb gezien..... D'r wordt nooit meer een saga als The Godfather trilogie gemaakt, neem dat maar van me aan.
|
Citaat:
Kunnen we daar verder babbelen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:09. |