![]() |
Symbolishe tattoo
Hey
Ik zou graag een tattoo willen, eentje op mijn schouder,been,heup of rug wegens deze best niet gezien mag worden (nu op middelbaar mag je geen zichtbare tattoo en later krijg je met je werk ook problemen misschien) nu wil ik een tattoo, maar niet zomaar een tattoo. Deze heeft een heel belangrijke betekenis voor me en ik weet zeker dat ik er ook op mijn 20 of 30 geen spijt zou van hebben. Het zou waarschijnlijk gewoon het woord 'cyber' zijn met eventueel (dit vond ik niet terug op internet) groene waterverf tattoo effect (zo dat effect alsof je groene waterverf of ecoline op je huid hebt geschildert) en ik weet dat mocht dit kunnen kunnen in belgie,nederland of desnoods verder in frankrijk ofz het waarschijnlijk goed duur zou kunnen zijn. Maar dat is het dubbel dik waard. Mijn ouders overhalen om dit binnen nu en m'n 20 te doen is geen probleem want ze weten allebei dondersgoed hoeveel die 'Cyber' voor me betekent. Maar ik vroeg me vooral af:hoeveel kost een tattoo ongeveer? Of misschien speciaal een aquarel (waterverf) tattoo? Want ook onze pc is nogal traag en wat kapot + de internet valt uit door verbouwing dus ik vind het onduidenlijk terug op internet. Heeft iemand ervaring me gewone tattoos en doet deze zetten veel pijn? Alvast bedankt :) (dit idee heb ik al lang, maar wou wachten tot ik wat ouder was) |
Daar krijg je op je 20e (en op je 30e) sowieso spijt van.
|
alsof ie het ruikt dat ie weer eens kan zeuren...
ontopic: lees je topic op tattoomasters maar, daar hebben we al geantwoord |
Ja ik zag het al, Reverend lijkt vaak negatief te reageren hoor. Schieten we niet echt iets met op, ik denk toch zowizo goed na over zoiets hoor en ik ken de risico's.
Dankjewel, ik zal eens zien |
Citaat:
Ontopic : Waarom een tattoo met het woord cyber? |
Citaat:
Citaat:
Maar laat me je verder niet tegenhouden (Y) |
Goed zo Revie
Toy story, omdat het ooit een soort van tweede persoonlijkheid was (ik ben niet gestoord hoor :) ) en k me toen helemaal terugtrok in Cyber. Ma vooral omda k op RPG (role play gaming) zit en dat ik dat nu al 5 jaar doe met een account genaamd Cyber en die is me gewoon zo dierbaar alsof hij echt bestaat en jah kheb zo'n kracht van hem xD hij is me meer waard dan je denkt. Maar ook nog eens omdat, je weet wel, cyber eigenlijk "internetweb,internet,computer,.." Betekent zoald bij "cyborg" en "cyberpesten" en dat heeft voor mij als betekenis "cyber (ik dus) weet alles, is verbonden met alles netzoals het web, cyber weet alles van jouw, vertel iets tegen Cyber en je kunt het nooit meer helemaal wissen, je geraakt nooit meer van hem af." ^^ het is niet zomaar een kleine symbolishe betekenis voor mij Reverend.. Als emotioneel met betekenis niet mag.. Moet ik dan een radom tattoo laten zetten van een gele vlek? |
Dat zou een romantischer idee zijn dan een tattoo van een nickname die je in computerspelletjes gebruikt, ja. Hier krijg je inderdaad geen spijt van op je 30e, hier krijg je al spijt van over een paar jaar.
|
Nou soms snappen mensen niet wat het woorf Cyber betekent voor mij. Weetje wat ik denk waarom ke zo reageer? Jz bent bijna 30 en waarschijnlijk heb je op jongere leeftijd een (mislukte) tattoo laten zetten of gwn een tattoo waar je nu spijt van hebt, niet?
Een gele vlek is niet romantish, het is random, ik haat de kleur geel zelfs |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:59. |