Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Verliefd = Seks? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1898592)

x.Katoo.x 15-03-2015 12:42

Verliefd = Seks?

Helluuw .
Ik krijg soms berichtjes van "Hey mooie ik hou van jou" enz.
Maar als ik reageer vragen ze meteen om seks? :confused:
Raar maar waar vind ik dat niet erg en meestal ga ik erop in.
Maar nu zeggen m'n vriendinnen dat ik nooit "echte" liefde zal kennen.
En bijna overal waar ik kom word ik Hoer enz genoemd!
Help me!! :(:confused::o

Reverend 15-03-2015 12:43

Berichtjes maken niets uit, je vriendinnen zijn geen vriendinnen en je wordt hoer genoemd omdat je het er zelf naar heb gemaakt.

Pluis 15-03-2015 13:22

Tja, iemand die echt van je houdt zegt dat natuurlijk niet alleen maar om seks met je te krijgen. Het is wel onzin dat je daardoor geen echte liefde kunt krijgen. Wat vind je er zelf van?

Dekaloog 16-03-2015 00:41

Citaat:

Reverend schreef: (Bericht 33750622)
(...) je wordt hoer genoemd omdat je het er zelf naar heb gemaakt.

Hoezo dat?

Dekaloog 16-03-2015 00:47

Citaat:

x.Katoo.x schreef: (Bericht 33750621)
Helluuw .
Ik krijg soms berichtjes van "Hey mooie ik hou van jou" enz.
Maar als ik reageer vragen ze meteen om seks? :confused:
Raar maar waar vind ik dat niet erg en meestal ga ik erop in.
Maar nu zeggen m'n vriendinnen dat ik nooit "echte" liefde zal kennen.
En bijna overal waar ik kom word ik Hoer enz genoemd!
Help me!! :(:confused::o

Sommige mensen vinden dat je alleen seks mag hebben in een relatie of als je gevoelens voor elkaar hebt, dat is waarom die jongens beginnen met liefdesverklaringen. Je zou ze erop kunnen aanspreken, mocht je je geroepen voelen om eerlijkheid over seks te vergroten. In ieder geval kun je 't niet echt serieus nemen.

Of je verder nog seks met ze hebt of niet moet je zelf weten, da's jouw zaak. Mensen die je daarom uitschelden zijn bekrompen. Je vriendinnen snappen er ook niet zoveel van; er is niets mis met seks en juist degenen die daar issues mee hebben krijgen vaak verknipte relaties. Doe 't wel veilig.

Elin3 16-03-2015 07:20

Jij kiest ervoor om seks met jongens te hebben omdat je daar zin in hebt. Niet vanwege liefde of een vaste relatie. Deze jongens zeggen wat aardigs en willen je vervolgens hun bed in praten. Als jij daar geen problemen mee hebt, prima.
Je vriendinnen hebben een andere visie wat seks betreft. Zij vinden seks waardevoller wanneer er liefde bij komt kijken. Bij jou draait seks waarschijnlijk meer om het fijne gevoel en lust. Het is jammer dat je vriendinnen je veroordelen omdat jij een andere kijk op seks hebt en daar gewoon van geniet.

bierkoning 16-03-2015 12:09

Doe wat je zelf wil. Al is het inderdaad niet handig om je vriendinnen allemaal te vertellen met wie je seks hebt. Als dat er veel zijn kunnen ze je natuurlijk een hoer vinden. Maar dan nog is dat hun mening en hoef je je er niets van aan te trekken.

Reverend 16-03-2015 12:14

Citaat:

Dekaloog schreef: (Bericht 33750949)
Hoezo dat?

Bepaald gedrag roept dat op.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:52.