![]() |
Buttplugs
Hallo, ik ben lacey en ben 16 jaar. Al een lange tijd ben ik geïnteresseerd in het hebben/drageb van een buttplug. Zelf experimenteer ik met voorwerpen in mijn kont. Nu wil ik echt een buttplug kopen maar weet niet in welke winkel ik dat moet doen... Ik kan het niet via internet bestellen omdat mijn ouders dat dan zien en ik woon ook niet in de buurt van een seksshop. Kan ik ze bijvoorbeeld bij de etos kopen?
Ik hoop snel nuttige informatie te ontvangen, Groetjes, Lacey x |
Heyhey, je zou ze via bol.com kunnen kopen en bij een albert heijn laten bezorgen, maar let wel op de goedkopere butt plug, daar kunnen giftige stoffen (ftalaten) inzitten die giftig zijn, informeer je zelf ff goed en beslis dan welke je gaat kopen :)
(glas en 100% silicone zijn het veiligst en gaan het langst mee) |
Citaat:
|
klopt, de etos verkoopt tegenwoordig vibrators. Verschil tussen een vibrator/dildo en een buttplug is dat die laatste breed uitloopt aan het einde, waardoor de kans kleiner is dat je hem kwijt kunt raken in je endeldarm.
|
Heb je vrienden/vriendinnen met minder strenge ouders die er een voor je kunnen bestellen? Anders moet je toch eens naar een grotere stad gaan met een seksshop.
|
Ik raad toch is aan naar een seksshop te gaan dan, zodat je ouders nergens van weten.
|
Citaat:
Aangezien je minderjarig bent, zul je wel (indien het bedrag boven de € 10 is) meerdere kaarten van € 10 moeten kopen, en kun je geen kaarten van € 20 kopen. |
Citaat:
Net iets besteld. Alleen achteraf via acceptgiro of online bankieren, creditcard of iDeal. |
Je kan een tijdelijke creditcard kopen.
|
Citaat:
|
Paypal? Daar kun je gewoon geld opzetten met de smoes dat als je iets wil kopen via ebay ofzoiets. Gebruik ik ook.
|
je kan het ook door een goede vriendin laten bestellen en haar dan het geld geven.
|
heey
ik zou dat zeker eens proberen zo een buttplug. heb het onlangs bij mijn lief in haar kont gestoken en ze vond het heerlijk!:y |
Je kan zo'n ding toch ook gewoon rembours kopen?
|
Citaat:
maar ts is al ff niet hier meer geweest zal er wel al 1 hebben ;) |
Hoop het voor haar dat ze er 1 heeft zit er zelf ook al een tijdje over te denken en weet ook niet helemaal hoe ik het moet doen.
|
Citaat:
10 euro nieuw. set van 5 stuks foto: http://afbeelding.im/ehbhLbtt als nie mag? wis bericht dan maar. |
Citaat:
En sowieso heel veel gliijmiddel gebruiken :y |
Citaat:
|
waarschijnlijk zijn dat spullen met giftige weekmakers, zie dit topic voor meer info: http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1901270
|
Ga naar een prettige sexshop en hou alle materialen even vast want wat de winkeljuf aanraadt hoef jij helemaal niet fijn te vinden.
Ook een tip uit ervaring- draag het ding eerst alleen thuis of ergens waar je snel naar de wc kan om hem uit te doen. :lisa: |
Citaat:
ik gebruik zelf glazen versie's |
Glas en aluminium is altijd goed want niet corrosief en glad dus makkelijk te reinigen. Maar ook heel hard dus niet in je mond stoppen!
|
Als je los geld hebt koop je anders gewoon een cadeaukaart van bol.com, zet er wat geld op en bestel via bol. Als je geen los geld hebt zeg je gewoon dat je wat los geld wilt hebben!
|
Ik heb een paypal account waar ik geld naar overmaak zodat mijn ouders niet in staat zijn wat ik koop. Ze zien echter wel dat t naar paypal gaat.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:38. |