![]() |
Advies aub
Hallo,
Ik ben verliefd op een meisje in mijn klas, en ik weet niet of het wederzijds is. Maar iets wat het wat moeilijker maakt is dat het ook de beste vriendin van mijn zus is. (mijn zus zit ook bij mij in de klas). Kan iemand me helpen hoe ik dit moet aanpakken? Ik weet het echt niet. Want ik ben bang dat ze mij niet leuk vind. |
Ik zou niet direct op haar afstappen om te vertellen wat je voor haar voelt. Haar eerst beter leren kennen is een beter idee. Is het een idee om een keer met een groepje wat af te spreken, bijvoorbeeld ook met je zus en nog wat vrienden?
|
Citaat:
|
Citaat:
Hopelijk kun je hier iets mee ;) Ps:Ga niet te lang wachten want dan ben je haar beste vriend en dat wordt moeilijk om haar uit te vragen |
Citaat:
|
Je kan eerst gewoon praten over de dag, en als je dan genoeg hebt gepraat kan je gewoon de eerste stap gaan zetten Door gewoon te vragen of ze iets wil afspreken of met een groep afspreken
Je kan ook 1 vriend die je echt vertrouwd vertellen wat je voor dr voelt laat hem een een wapp groep aanmaken voor een afspraak met meerderen. t is misschien een omweg en als je naar huis fietst kan je het wagen om het te vragen om af te spreken (als je met haar opfietst in dit geval) En je kan het gewoon ook meteen vragen voor verkering maar dat raad ik nu nog niet aan |
Hobby's, wat ze in haar vrije tijd doet, of ze miss uitgaat? (Je kunt daar subtiel over gaan over n gevoelig onderwerp, of ze dan met vriendinnen of miss met n vriend uitgaat en/of ze opzoek is of al iemand leuk vindt) meisjes vinden t trouwens leuk als je ze complimentjes geeft, goodluck! ;p you van do it (oh n hele goeie tips trouwens: beeld je in hoe je op n berichtje van haar zou reageren als t n goede vriend is, maakt alles n stuk makkelujkery. ;p
|
Citaat:
|
Het probleem is dat je zelf ook geen stap wilt zetten neem het initiatief om haar gewoon eens te vragen in de les..
|
Citaat:
Waarom vind je haar eigenlijk leuk? Want als je echt klikt heb je het probleem dat je niet weet waar je het over moet hebben niet, zeker in het begin. |
Citaat:
|
Dus je bent uitgepraat? Je weet alles al? Waarom zou je dan een relatie met haar willen, als je elkaar toch niets te melden hebt.
|
Ga maar negeren dat maakt me niet uit.. maat hou dit in je achterhoofd als je haar toch niets te melden hebt ga dan gewoon naar de volgende en vergeet deze meid
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:11. |