![]() |
Schrift Scheikunde, Economie, Natuurkunde en Biologie
Volgend jaar ga ik naar de derde en krijg ik de vakken scheikunde, economie, natuurkunde en biologie erbij. Welke schriften zijn voor deze vakken handig? Ruitjes A5, ruitjes A4 klein, ruitjes A4 groot, lijntjes A5, lijntjes A4, collegeblok (lijtjes/ruitjes?) of iets anders? :confused:
Alvast bedankt!!(y) |
Voor scheikunde, economie en biologie vond ik lijntjes het handigste. Voor natuurkunde ruitjes.
|
Ik vond voor economie ruitjes 1x1 cm ook handiger, omdat je regelmatig grafiekjes moet tekenen. Bij scheikunde en biologie is een lijntjes-schrift volgens mij prima. Natuurkunde is ook handiger met ruitjes.
Omdat je voor economie vaak ook veel aantekeningen maakt, zou ik daarvoor een A4 schrift nemen. |
Ik heb nog nooit aantekeningen gemaakt. Heb je echt het gevoel gehad dat het nuttig is om die te maken?
|
Mijn halve economie-les bestond uit een soort hoorcollege waar de docent aantekeningen dicteerde, ik heb altijd actief meegedaan in de lessen en nog nooit mijn boek open hoeven doen om de theorie te leren. Ja, ik vind aantekeningen maken nuttig!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:08. |