Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Uit de friendzone?! (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1898905)

Silvergirl98 28-03-2015 15:35

Uit de friendzone?!

Hee guys,
Ik ken nu al een tijdje een jongen en we praten (ja, het is echt waar :') ) nog elke dag. Soms de ene dag een wat diepgaander gesprek dan de andere maar toch. We hebben al 2/3x afsproken en mij lijkt het me leuk om weer af te spreken. Maar ik hoor van verschillende kanten dat ik meer hard-to-get moet spelen omdat ik anders te makkelijk ben, omdat jongens willen 'jagen' ofzo. Dus dan zou ik zelf niet moeten beginnen over het afspreken. Maar ik vraag me echt af hoe ik uit deze friendzone kom omdat ik hem eigenlijk best wel n leuke jongen vind. We hadden t al 2x subtiel over een onderwerp waarvoor je moet afspreken maar dan vraagt hij niet door of het echt een keer afspreken wordt.. Guys help. Hoe moet ik dit doen? En voor de jongens: vinden jullie het echt zo leuk om te 'jagen'? (ja, k weet dat het per jongen verschillend is maar toch)
Thnx alvast!
x

EzE' 28-03-2015 16:20

Vraag het zelf, stop met het cliché dat altijd jongens de eerste stap moeten nemen

Reverend 28-03-2015 18:01

Citaat:

Silvergirl98 schreef: (Bericht 33756724)
Maar ik hoor van verschillende kanten dat ik meer hard-to-get moet spelen omdat ik anders te makkelijk ben, omdat jongens willen 'jagen' ofzo.

Die mensen zo snel mogelijk je leven uit werken.

patrick1495 30-03-2015 23:08

gewoon vragen aan hem, tis belachelijk dat jongens/mannen altijd het moeten vragen.

Silvergirl98 31-03-2015 15:47

Jaa maar het ding is nu juist, veel dingen komen al van mijn kant..

Heer Wil 01-04-2015 10:34

Al die "dingen" die van jouw kant komen zijn waarschijnlijk zo subtiel dat alleen je beste vriendin ze zou opmerken. Hij heeft waarschijnlijk geen idee wat je echt wilt.

Silvergirl98 01-04-2015 19:19

Hoe moet ik het dan wel duidelijk genoeg maken..?

Silvergirl98 01-04-2015 20:00

Hij is trouwens ook heel makkelijk in praten. Denk dan aan lieverd en lieve schat en van die kus smileys. Hieruit kan ik denk toch nix opmaken? Hahah

Elin3 02-04-2015 08:29

Vraag of hij wat met je af wil spreken! Al dat subtiele gedoe snappen jongens vaak helemaal niet ;) Gewoon duidelijk zijn!

Silvergirl98 02-04-2015 09:32

WW hebben al n paar x afgesproken en beiden keren kwam t eigenlijk van mijn kant..

Elin3 02-04-2015 09:36

Wij weten niet wat hij wil of voelt, hij misschien (hoogstwaarschijnlijk zelfs) wel...

lordofthelollys 05-04-2015 21:01

Citaat:

Silvergirl98 schreef: (Bericht 33756724)
Hee guys,
Ik ken nu al een tijdje een jongen en we praten (ja, het is echt waar :') ) nog elke dag. Soms de ene dag een wat diepgaander gesprek dan de andere maar toch. We hebben al 2/3x afsproken en mij lijkt het me leuk om weer af te spreken. Maar ik hoor van verschillende kanten dat ik meer hard-to-get moet spelen omdat ik anders te makkelijk ben, omdat jongens willen 'jagen' ofzo. Dus dan zou ik zelf niet moeten beginnen over het afspreken. Maar ik vraag me echt af hoe ik uit deze friendzone kom omdat ik hem eigenlijk best wel n leuke jongen vind. We hadden t al 2x subtiel over een onderwerp waarvoor je moet afspreken maar dan vraagt hij niet door of het echt een keer afspreken wordt.. Guys help. Hoe moet ik dit doen? En voor de jongens: vinden jullie het echt zo leuk om te 'jagen'? (ja, k weet dat het per jongen verschillend is maar toch)
Thnx alvast!
x

ik hou er persoonlijk niet van jagen want ik heb bijv 7 meisjes gevraagd 0 keer ja dus het verschild met dat jagen of doe gwn zoals ik kap met verliefd zijn en wees eenzaam in de liefde:D

Silvergirl98 06-04-2015 16:25

Hij heeft mij beloofd om mij nog n keer te leren skateboarden, moet ik dan gwn vragen wanneer dat er van komt..?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:33.